expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

6. 10. 2014.

Haul #2

Hello dollies!

Kako ste mii? :)
Ja sam odlicno, sem sto imam mnogo toga da ucim i jos milijardu problema, ali nema veze!
Recimo da sam dobro!
Pa, okej, blog se jos nije otvorio, ali sam prosto htela da napisem ovaj post pre zvanicnog otvaranja :)
Nadam se da su ostali ok sa tim!
I necu vise, mozda jos najvise 3-4 posta pre otvaranja bloga...
Izvinite, ali jednostavno ste mi previse nedostajali i ne mogu da docekam da se blog otvori (a osi toga OPET moram da ucim tupavog Mocarta, tako da mi je ovo izgovor da ne ucim :3).
P.S. Juce mi se ostvario san i postala sam NCG!
Ne verujem!!!
Inace, na pocetku letnjeg raspusta sam bila cvrsto resila da cu da  postanem i gnjavila sam Milicu i Natasu i zajedno smo skupile oko 15 stranica glasova ali nisam postala... Tada sam resila da cu jednostavno odustati i pomiriti se sa tim da jednostavno nikad necu biti... A onda sam postala JUCE, a juce sam imala mozda jedan glas xD
Ali, meni odgovara.
Inace,  usla sam na sd i onda sam videla  neke silne ljude koji mi nesto cestitaju u GB, a ja pojma nemam sta xD
I onda mi drugarica kaze da sam postala NCG! :oo

Okej, sad sam vas vec udavilaaa :O
Da mi predjemo na haul. :)
Ovog meseca imamo malo vise stvari nego proslog, tacnije jednu stvar vise. :)
Pocnimo! :)

OK! Prva stvar je ovaj miss sixty bikini koji sam ja kupila za Beach Villa-u, ali sam bila previse lenja za ta dva klika da odem tamo i namestim je, pa jos nisam, ali uskoro cu se nakaniti. On se pojavio jednom u Callie's Picks, ali ja ga tada nisam kupila iz nekog nikome poznatog razloga tako da, eto ga sada. :)

Sledece  su ove IT GIRLS cipele koje sam mislila da bas lice na moje Alexander Heels, koje obozavam. I lice, samo su mnogo jeftinije. Tako da, ako obozavate oblik cipela kao sto su Alexander Heels, kao ja, mozete kupiti jeftiniju verziju. :)
Ovu suknjicu sam dobila od devojke koja mi je prodala dve suknjice za Natasu, i poklonila mi je ovu jer sam one dve bas skupo platila. Inace nisam neki obozavalac BASIC suknjca, ali okej mi je i drago mi je sto je imam. 
Ovu haljinu sam slucajno pronasla i morala sam da je imam!
Trazila sam neki miss sixty teksas sorts, i videla sam ovu haljinu za 9 sd... I onda sam nastavila da trazim misleci da cu naci jeftinije ali nisam, tako da sam morala da kupim za 17, sto je najjeftinije sto sam kasnije nasla. :/
Sada iamo Nelly.com top iz poslednje kolekcije koji jaobivno nosim malo nize da bi grudi izgledale lepse, ali ovako bi trebalo da se nosi. Zaljubila sapim se u njega i jednostavno sam morala da ga kupim... Da, da, znam... 

Ovo sam dobila od jedne meni jako dobre drugarice, kao sto vidite. :)
Pricala sam Lini kako sam ustala na levu nogu i kako mi nista ne ide od ruke, pa mi je ona da me oraspolozi kupila jaknicu koja je u mojoj WL stajala jedno petsto godina xD Hvala, Lina ♥

 Zaradjujem ja tako stardolare i vidim ovu haljinuu *QQQ*
I posaljem je sebi u dve boje, cisto da vidim kako ce da izgleda. Mnogo je lepsa ovako, kad nije na lutki, ali okej mi je. :)

Obicna siva majica na V izraz, nista spektakularno. :)
Sledeca stvar je ovaj teksas sorts iz Killah-a koji mi se mnogo dopao!
Zato sam prosto morala da ga kupim. :) Svidja mi se kako moja lutka izgleda mrsavo i zgodno u njemu.

Ovo sam kupila onda kad i onu sivu haljinu od 17 sd, iz prostog razloga sto sam ja ovu majicu ranije placala i po 30 sd, i jendostavno nisam mogla da je propustim...



Ovo sam kupila onda kad sam kupila onaj crno-belo prugasti top, jer je jakna apsolutno fantastina, boja, kroj, kragna..



Ovo je iz nove trgovine koja je samo za ss clanove.
Kupila sam kosulju jer su mi se dopali dzep i boja i kragna, a ogrlicu jer je tako divno stajala uz nju a bila je za sc. Evo kako izgledaju kese:



Sada imamo Military Coat koju sam dobila od stardoll-a na poklon, pre nego sto se otvorila ona radnja iz koje su ogrlica i kosulja odozgo.

I kao poslednju stvar imamo ovu Hot Buys suknju koju sam kupila da je nosim uz Tube Top, i jako mi se dopada. :)

Ok,kako vam se dopada novi haul?

Kliknite na link dole i komentarisite roman.
http://sveostardoll-u-milica.blogspot.com/2014/10/srecan-rodjendan-natasa.html#comment-form
(15 ponena)

-Natalija

5 коментара:

  1. Анониман6.10.14. 16:04

    Pa, kao prvo čestitam ti što si postala NCG. I ja stalno pokusavam jer jos nisam bila ni jednom i shvatila sam da mi se vise neda i kada cu biti, bit ću. Pustila sam si mira.:) Ali nikako jos da postanemj.:) Mozda jednog dana.♥ Sada da predjemo na haul. Ovaj prvi kupaći je lijepi ali ja ga necu kupovati kada sumnjam da cu ga uopce nositi.:) Zatim ove cipele. Okey su, a mozda cu ih i kupiti. Neznam. Ova BASIC suknja je okey, makar ih ja uoopce nemam a ako bi imala to bi b ila bijela.:) U ovu smeđu haljinu sam se prosto zaljubila i odmah krenula u potragu, makar jos je ne mogu naći.:/ No nać ću je, sigurno. Prelijepa mi je.:)♥ Ovaj top iz Nelly-a mi se dopada i kupit ću ga, vjerojatno, ali ne jos sada jer nemam bas previse stardollara.:) Skupljam ja pa potrosim na nest.:) Okey sada vise necu komentirati svako pojedinacno jer ce to biti duuuugoo. Siva majica sta ima V urez mi je pre.*---* Ali ako ju nadem.:/ Roza jaknica mi je divna i zasigurno cu ju kupiti.:)♥ Novi haul je predobar i cekam novi. Samo sada si stavila toko stvari pa sad ocu sve kupiti, a ne mogu naci ili nemam bas novca. Bankrot sam.xD Roman sam citala i pre je.*--*♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман6.10.14. 16:37

    a sto natalija pise postove,a ostale ne mogu?

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман6.10.14. 18:32

    Ovo će biti mlo duži komentar jer je i post jako dug.Prvo želim da ti čestitam jer si postala NCG.I moja želja je bila da budem NCG ali sam odustala jer je nemoguće da ja budem NCG.Ali to tebe ne zanima tako da mi prežemo na komentarisanje ovog posta,to jeste komentarisanje haul-a.Ovaj prvi kupaći je jako lep,nestao je iz prodaje a ja bi ga sigorno kupila da pogledam kako mi stoji.Zatim ove cipele/štikle,one su baš lepe i naravno kupila sam ih jer su tako malo novaca a još je to i za sc.Basic suknja je lepa,nisam neki ljubitelj baš kao i ti ali mogu da nosim te suknje nekada.Imam samo rozu suknjicu i dovoljna mi je jedna.Ova smeđa haljinica je prelepa,ali nisam je kupila jer skupljam malo sd za neke još lepše stvari od te haljine.Crno-bela maica je isto tako lepa ali i nju nisam kupila iz istog razloga.Jaknica je baš lepe i crna je boje što je idealno,ali ni nju nisam kupila jer je ja ne bi nosila a i ne stoji lepo mojoj lutci.Ove haljine su prelepe i njih hitno moram da kupim prosto su neverovatne.Smeđa maica je isto lepa ali nisam je kupila jer je otišla iz prodaje.Šorc je predivan,ni njega nisam kupila jer mojoj lutci baš ne stoje šorcevi ove boje.Ljubišasta/Roza maica je prelepa neverovatna je i moram da je kupim uskoro.I ova druga svetlo crvena jaknica je isto lepa ali je ne bi nosila jer nije moj stil odeće,to jest nije stil moje lutke na stardoll-u.I ova poslednja suknjica je baš lepa možda je kupim nekad a možda nikad.Roman sam pročitala i predobar je.:D ♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман15.10.14. 13:59

    Wuhu, cestitam od ♥. :D Ja se nikad nisam ni trudila da postanem i nisam imala neku zelju, ali ako ikad postanem, bicu jako, jako, jako srecna. Sto se tice ovog bikini topa, necu ga kupovati, jer niti imam sd, niti mi se svidja, niti bih ga nosila. Mislim, svidja mi se, ali nevjerujem da bih ga koristila. Cini mi se da imam oce sandale. xD Preslatke su! Ja nisam neki ljubitelj Basics sunknjica, ali ima dosta onih koji ih traze. :) Ovo sto je iz nove trgovine za ss, mi se previse svidja, ali nisam ss tako daa.. Uff! >.< Jakna je savrsena, ali kao sto sam vec rekla nemam sd, samo 4. :'P Suknja jeeee.. *oooo* Stravaa! :D ♥ Inace, procitala sam roman, presavrsen je! Svidja mi se to sto je povezan sa proslimm.. :3
    ~fancyM.M.

    ОдговориИзбриши
  5. Cestitam sto si postala NCG,DRago mi je zbog tebe.To si zasluzila.Drago mi je sto se blog uskoro otvara.I ova rubrika ti je super.Najvise mi se svidja,ova bacis suknja i zadnja suknja.

    -MilenaColl27

    ОдговориИзбриши