expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 10. 2014.

Weekly recap #1 ♥

Zdravo! Dobro dosli u moju novu-staru rubriku. :)
Kao sto vec odavno znate , od kada sam otvorila blog svaki put
pisem proteklu nedelju na isto-imenoj stranici. Ali posto sada 
jedino za to i imam vremena , u buduce cu pisati kao post na pocetnoj stranici (ovde).
Tako da ce nazalost , stranica "Protekla nedelja na Stardoll-u" , biti uklonjena. 

Na mom stolu su cinija cipsa i casa soka , tako da sam spremna 
za prepricavanje protekle nedelje...

U ponedeljak smo dobili jednu novu trgovinu u starplazi. 
Tacnije trgovinu koja je namenjena samo superstar/royalty clanovima
i zove se "Jet Set". Trgovina mi se sama po sebi jako dopada.
Predmeti su zaista savrseno napravljeni do najsitnijeg detalja , tako
da je svaki predmet vredan svoje cene. Smatram da bi svako trebao da
ima odredjene predmete iz kolekcije u svom ormaru. Takodje , jako me
je iznenadio poklon u mom apartmanu. Bila je to jakna iz ove nove trgovine.
Svi superstar i royalty clanovi su je dobili. Zaista lepo od Stardoll-a. ♥
To je sve sto imam da kazem za ovu kolekciju , tako da idemo dalje...


U utorak (nisam sigurna) nam je stigao jedan novi predmet u StarDesign
modnom studiu , t.j. ova nova majica dugih rukava. 
Majica je sama po sebi lepo napravljena , ali nekako mi se ne svidja dizajn. :/
Mozete je pronaci na 1. stranici , sa leve strane , po ceni od 10 stardolara. 
Toliko o ovoj majci , prelazimo na sledecu novost... ♥


U sredu smo dobili jednu novu kolekciju... Za sve ljubitelje tetovaza , ja
mislim da je ovo bilo lepo iznenadjenje. Tetovaze su zaista vrhunski napravljene i
vrede svakog stardolara. U poslednje vreme Stardoll se stvarno trudi da pravi
bolje i lepse kolekcije. To me veoma raduje... Jos kada bi cene bile nize... Eh...
Dakle , kolekcija je zaista lepa. Volela bih da imam svaku tetovazu , ali nekako
mojoj lutki ne stoje. Jer je previse elegantna i prefinjena , tako da tetovaze nisu za moju
lutku... Sledeca novost me je najvise obradovala , a i mnogo rastuzila. Da vidimo
o cemu se to radi...

U cetvrtak (nisam sigurna) smo saznali dve vesti. Jedna je dobra , 
a druga losa. Hajmo prvo na dobru vest. Kolekcija "Cheap Monday" u 
trgovini NELLY.com ima popust na cak 50%. To su poslednja cetiri
sprata. Ziasta me je jako iznenadilo. Cene su prosto odlicne i mislim da 
sada skoro svi mogu da priuste bar jedan predmet iz NELLY.com trgovine.
A sada prelazimo na losu vest... Cim je neki popust , znaci da se trgovina zatvara.
Ali ipak trgovina se ne zatvara , vec poslednje cetiri kolekcije ce biti uklonjene iz
trgovine. :/ Razlog tome je sto trgovina Nelly.com ima puno spratova i nema vise mesta za 
nove predstojece koleckije. Pa dobro , sta se tu moze. Zato jos dok imate vremena
i stardolara , pozurite u trgovinu i kupite sve sto bi ste voleli da imate i to po duplo
manjim cenama.
Ostala je jos jedna novost... Well , let's go. ♥


U petak smo dobili jos jednu novu kolekciju , ali ovog puta
u drugom delu Starplaze - lepoti. U veoma poznatu trgovinu sminke
DOT stigla je nova kolekcija. Praznik "Halloween" se bas priblizio ,
pa je Stardoll odlucio da ubaci u prodaju jednu novu kolekciju. 
Kolekcija je skroz u dark stilu , boje su neverovatne. I Stardoll nam
je dao svima sansu da savrseno uredimo nase lutke za "Noc vestica". 
Ja neverujem da cu nesto kupiti , iz razloga zato sto sam jako lenja osoba
i nemam vremena da moju lutku preobrazim u neku vampirku , vesticu itd...
Tako da nista od ove kolekcije... Bar ne ovaj put...


Stigli smo i do samog kraja. Zadovoljna sam kako sam opisala svaku
novost , ali ipak je na vama da komentarisete. 
Uradite anketu i vidimo se sledece nedelje u isto vreme i isto mesto. ♥

Koja novost Vam se najvise dopala u protekloj nedelji? ♥





pollcode.com free polls
-Vasa,
MiciRainbow2

(Prvih 10 osoba koje napisu poduzi komentar dobiju poklon iz 
d.ducana u vrednosti do 40sc)

10 коментара:

  1. Анониман19.10.14. 13:33

    Protekla nedjelja bila je puna iznenađenja,što mi se jako svidjelo.Najviše mi de dopada trgovina Jet Set.Lijepo je od Stardolla da nam je darovao jaknicu.Rastužila me vijest da se 4 zadnja sprata trgovine Nelly.com zatvaraju,ali barem imamo popust.Tetovaže iz Ink'D su jako precizno i lijepo napravljene.Jedina stvar koja mi se u protekloj nedjelji ne sviđa je nova majica u StarDesignu.Sviđa mi se to što Stardoll misli i na one koji slave Halloween,pa je u DOT stavio Halloween šminku.To bi bilo moje mišljenje o svemu u protekloj nedjelji.
    PrincessAntea99

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.10.14. 15:47

    Zbilja divan pregled tjedna ;) -Sve pohvale! Zbilja si sve objasnila i dočarala :
    mifrendice

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19.10.14. 16:35

    Stardoll me je veoma obradovao, time što se trudi da stvari izgledaju mnogo lepše. :-) Još samo kada bi i cene snizili, bilo bi ekstra, ahahaha... Malo sam bila tužna, videvši da će ukloniti najlepše stvari iz Nelly trgovine, ali, šta je, tu je. Ne možemo mi tu ništa, nažalost. :-/ Potrudiću se da sakupim malo stardolara i kupim neku stvar, pre nego što ih sve uklone iz trgovine, jer su prosto savršene i vrede svakog stardolara... <3 Jet Set trgovina mi se jako dopala, jer su stvari lepe, i kupiću nešto sigurno. ;-)

    - CutrGirlTara :-D

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман19.10.14. 16:57

    Meni se najvise svideo popust u Nelly-ju, jer odavno nije bilo snizenja. Nova trgovina za SS i Royalty clanove je bez veze jer nije dostupna za Non-SS clanove. Takodje je dobar i noi predmet, ali mozda da je jeftiniji.

    Borovnicica :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман19.10.14. 17:16

    Ova sedmica je bila super . Ponovo se otvorio blog , nadala sam se da ce se i otvoriti , jedva sam čekala da se ponovo otvori . Sedmica je bila zanimljiva i u mom privatnom zivotu i na stardoll-u . Meni se najviše svidio novi predmet :D

    -irena90 :*

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман19.10.14. 18:09

    Mislim da stardoll postaje bolja igrice nego što je pre bila.Bilo je jako puno sniženja na neke skupe stvari.Došlo je puno novih prelepih koleckija šminke,mode i dekora.Došli su novi stardesing moda predmeti koji nisu previše skupi kao što su nekada bili.Pomalo mi je bilo žao jer su uklonili neke stvari iz moje najdraže trgovine Nelly,ali nema veze postoje i još neke prelepe trgovine koje nisu preskupe.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман19.10.14. 19:16

    Ovo je bilo prelijepo :) Stardoll nam stvarno daje super kolekcije i sto je najbolje jest to bda se otvorio blog :) To mi je najljepsa novomst :))♥Zbog NELLY.COM asam jako tuzna ali staje tu je nemozemo nista uciniti :) Sve sto mozemo jest stavrljati neke predmete na listu zelja ili ih kupitii dok jos imamo vremena :)P.S. Hvala ti sto sti otvorila blog!Umirala sam od dosade dok ga nije bilo :D♥

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман20.10.14. 11:35

    Najvise mi se svidja popust u Nelly,zato sto je to jedna od mojih omiljenih trgovina.I svidja mi se novi predmet u StarDesign :D I Dot kolekcija je lepa,ali nisam nista kupila..Kolekcija tetovaza mi se ne svidja,jer ih ne volim...Super post :D
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман20.10.14. 14:23

    Wow.Ne mogu vjerovati da je stardoll postao MALO manje pohlepan!U ovoj sedmici je bilo dosta LIJEPIH stvari i dosta prelijepih kolekcija.Najviše mi se sviđa to što je -50% u Nelly!To je moja omiljena kolekcija,ali stvarno skupa.Sad su je mnogo snizili,pa možemo kupovati za duplo manje :)Sviđa mi se i nova kolekcija u DOT,s tim da dugo nismo dobili kolekciju sa lijepom šminkom.Sviđa mi se i JetSet,no samo je za ss članove ://Sviđa mi se i ova majca u StarDesign moda,zato jer ja volim SVE čipkane stvari,no,nisam je dizajnirala.Sviđa mi se i ink'd,volim kineske tetovaže,ali sve stvari su za sd,pa rijeko ko od nas non-ss može si te tetovaže priuštiti.Ovo je bila možda jedna od NAJBOLJIH sedmica na stardoll-u ikad!
    -katyperylove18

    ОдговориИзбриши