expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

9. 10. 2014.

20 Cheap Fall Outfyt Ideas!

Hello dolls!

Kako ste danas?
Danas sam imala gadnu nesrecu jer sam bila u kuhinji (a gde drugo? xD) i cula sam da pocinje Jessie, pa sam se zaletela i zaobisla sank i raspalila domalim prstom na desnoj nozi o nogar stola :o
Mnogo me boli!!!
Hramljem kao neki copavi deda...

Posto ne verujem da vas to previse zanima, idemo na nasu temu!

Pa, kao sto ste verovatno ukapirale, trenutno se nalazimo u oktobru, stoznaci da je jesen pocela, a ja obozavam jesen zbog boja, ponovo mogu da vidim drustvo iz odeljenja, i sto je NAJBOLJI deo svega, mogu da pijem toplu cokoladu i cajeve svaki dan i da nosim siroke vrecaste dzempere koji padaju na jedno rame....
Dzemperi su moj OMILJENI deo jeseni...
Aaa, boli me prst... >.<

Tako da, kada dodje jesen, mi menjamo odecu i oblacimo se toplije i ususkavamo se uvece u krevet...
Tako da sam resila da danas napisem post u kome cu  vam dati 20 ideja za jesenji outfyt koji mozete nositi na vasoj lutKi.
Ove outfyte mozete koristiti bilo kada i bilo gde, mozda cak i u RL. :)

Pocnimo!
(Ako zelite da pogledate outfyte kliknite na procitaj vise jer je post kilometarski, pa ne bih bas da zauzimam mnogo mesta. Zato, ako vas zanima, samo nastavite da citate! :)

1# Outfyt
Okej, dakle, outfit broj jedan jebas jesenji i uzasno sam uradila ovu nogu. Nema veze. xD
Dakle, sastoji se iz tamnih farmerki sa visokim strukom i pletenim dzemperom koji je sirok i kratak i pada na jedno rame ( *savrsenstvo* ) i jahacke UGG cizme. Sve sem dzempera je u sc. :)

2# Outfyt
Za ovaj outfit sam uzela samo ovu CP kosulju u predivnoj  boji i uparila je uz farmerke od crnog teksasa i bele UGG patike za kojima kao sto znate ludujem xD :)

3# Outfyt
Uzmete printirane pantalone (ove BTW kostaju 3 sc xD), uparite ih uz teksas kosulju i neke ludacke cipele i outfyt kopletan :D

4# Outfyt
Jos printiranih pantalona! Ove se skidaju besplatno.
Samo ih uparite sa majicom koja se uz njih slazei zeksas jaknicom i naravno starkama jer sa starkama je nemoguce pogresiti (BUKVALNO.Poznajem devojku koja se udala u starkama (vencanica i starke) i ja planiram da uradim isto. :D).

5# Outfyt
Jesam li vec pomenula kako obozavam dzempere?
Ovo je za one dane kad vam se uopste ne izlazi iz kuce. UGG-zice i BASIC pantalone su uvek dobra kombinacija, a o dzemperu necu vise ni da pricam. :D

6# Outfyt
Ako ne volite dzempere (MRZIM VAS) mozete da koristite i over all duks, kao ovaj koji se dobija od stardoll-a i da ga nosite uz farmerke i patike :)

7# Outfyt
Pretpostavljam da necemo celu jesen provesti u dzemperima viseci kuci,pa evo jednog malo otmenijeg outfita u svetlo plavo-teksas-crnoj boji. :)

8# Outfyt
Jos dzempera! :D
Ja vise volim dzempere na anvlacenje, po ogucstvu ogromne i siroke, ali ako nosim ovakve dzempere mislim da je lepo ako se ispod njih veze majica, kao ovde, i ako se nose uz farmerke i cipele (UGG-zice ;) toplih boja koje se slazu uz dzemper.

9# Outfyt
Ok, dakle, OPSEDNUTA sam ovim Lego Friends baletankama i videcete da ce one biti u puuno outfita. Inace ovaj outfit je inspirisan je onim iz ovog Bethanynog videa:
https://www.youtube.com/watch?v=w2QW5ovYLMc
Meni se mnogo svidja, nadam se i vama ;)

10# Outfyt
Imamo zanimljivu kombinaciju boja i dezena. Teksas harmerke uz crnu majicu, cipele i tregere i kapica da razbije monotoniju. 

11# Outfyt
Ok. Ovde imamo iste farmerke od odozgo, uz obicnu belu majcu i kosulju iz CP, lao i ove cizme koje me jaako podsecaju na Beyonce! A vas? Crni cipkani bodi, crne hulahupke i ove cizme? Zar vam ne lici na Honey B?

12# Outfyt
Posto su nasi outfyti uglavnom casual i ne nesto narocito svecani i elegantni, ovo je edan koji se razlikje od svih. Ko kaze da ne mozemo nositi zvezdice i prugice u istom outfytu? Crna suknja, cipele, sako, carape i malo crne na torbici se slazu sa belim topom i prigama na torbi, a retro ogrlica upotpunjuje look.

13# Outfyt
Evo jos jednog lazy day outfyt-a sa belim pantalonama i patikama i majicom koja kosta 2 sc...

14# Outfyt
Mesamo girly (kosulja), bad girl (jakna), casual (pantalone) i elegant (cipele) stil u ovom outtfytu koji je takodje za malo svecanije prilike. U haulu ste videle cipele koje mogu zameniti ove ako nemate sd, a umesto ove kozne jakne mozete bilo koju (mislim da ima nekoliko koznih jakni koje mozete skinuti besplatno).

15# Outfyt
Ovde imamo istu tu jaknu uz ovu preslatku majicu divne boje i kratke Bratz teksas pantalonice, i naravno Lego Friends baletanke ( rekla sam vam da ih obozavam! :D).

16# Outfyt
Ovde imamo mesavinu girly i rock 'n' roll stila, ako tako mogu da kazem, jer imamo haljinicu i baletanke koje su zenstvene i nezne i elegantne, a onda na scenu stupi ova Subscouture jakna! :)

17# Outfyt
Ovde imamo nesto slicno, jer sam mislila da bi bilo zabavno iskombinovati ove cizme i jaknu koje su bas opasna devojka stil, uz haljinicu koja je jako girly, a crveni detalj na cizmama slaze se sa haljinom.

18# Outfyt
'Dear Santa, I want it all!' pise na ovoj majici i znaci Drago Deda Maraze, zelim sve!
Ja mislim da je preslatka i da super ide uz ove pantalone i UGG cizme.

19# Outfyt
Jos jedan malo otmeniji outfyt! Sve je u sc sem dzemperica ;)
Mislim da ova suknja i cipele savrseno idu zajedno, a torbica se slaze uz sve, kao i dzemperic, tako da je ovo bas lepa kombinacija! :)

20# Outfyt
Ovaj duks prosto obozavam, predivan je i uzasno bih volela da imam isti i u RL :(
Pantalone su kozne, pricala sam o njima u Haul-u, pa necu sad da smaram.
I starke....

Pa, to je bio i poslednji outfyt za danas!
Kako vam se dopadajo outfyti?
Koji vam je najbolji? :)
P.S. Davno nisam pisala rubriku LEFTR, gde nadjem neku skupu stvar i pokazem vam jeftinu koja izgleda slicno ili isto kao skupa!
Planiram post da napisem uskoro, a vi cete odabrati predmet koji zelite!
Imacete na raspolaganju 3 ponudjena predmeta, a vi cete u komentaru napisati koji predmet zelite! :)
Pa, to je to!
 Molim vas ostavite komentar jer mi je ovaj post uzeo mnogo vremena i truda. Komentarisite.
(15 poena)
Natalija :)

8 коментара:

  1. Post je bassss SUPERRRR !!!!!!!!!!!!!!
    Mnogo mi se svidjaju ove stvari !!
    Ja bih zelela obu basics suknju :)))

    - kristina1Silk

    ОдговориИзбриши
  2. OMG,outfiti su preee savršeni.
    Okej,
    1 outfit-jako mi se sviđa ovaj đemper što pada na rame,odlično ide uz rifle a čizmice možda bolje da su niske ali i ove visoke odlično pristaju :)

    2 outfit:Ova karirana malo širas košulja savršeno pristaje uz ove crne tajice i patike,bilo bi još bolje da je košulja više uz tijelo u donjem dijelu.

    3 outfit-Joj Natalija xD ove pantalone mi se baš i ne sviđaju ali okej,nak više je kao donji dio piđame ali okej nije loše :)

    4 outfit-Savršeno,sve se slaže

    5 outfit-Jednom riječju SAVRŠENO,nemam komentara :D

    6 outfit-Zeko đemper :D inače,obožavam đempere kao i ti :D Outfit je jako lijep i jednostavan


    7 outfit-Ovo je definitivno moj outfit,tako mi se jako dopada,pre savršen je,imaš stila :D

    8 outfit-Nije loš,može proći :)

    9 outfit-Presalaadk je *_*

    Želijm jaknu

    Celebjasna

    ОдговориИзбриши
  3. Da nastavim(grmilo je pa sam morala ugasit komp ali prestalo je) xD

    10 outfit-Ova kapica i hlače se mi presavršene,inače outfit je prelijep :)

    11 outfit-Lijep je,ali trebala si štikle ne ove čizme xD

    12 outfit-Elegantno i savršeno

    13 outfit-Jednostavan outfit i majica za 2sc nije loša xD

    14 outfit-Jako je lijep i pomalo svešan,može proći

    15 outfit-Nak nije loš ali nekako mi ne idu te rifle uz tu majicu neznam zašto,ali nije loš :)

    16 outfit-Savršeno jednom riječju.Jakna mi je prelijepa,jako mi se sviđa.

    17 outfit-Izgleda opasno,outfit je za opasne cure koje znaju što žele,jako lijep

    18 outfit-Sladak je

    19 outfit-Kombinacija je savršena

    20 outfit-SAVRŠENOO,sve je tako lijepo uklopljeno


    Svi su ti outfiti lijepi,neki savršeni a neki malo manje ali jako si se potrudila i to se cijeni :)

    Pst.Može ova 1 jakna?


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман15.10.14. 14:08

    Okej, ovo je savreno! Ali sta drugo ocekivati od tvojih postova? Svi su stvarno predivni i uzasno mi se svidjaju! :) Voljela bih ovu koznu jaknu.
    ~fancyM.M.

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман15.10.14. 14:54

    Ovako,ovi outfiti su vrh vrhova!Prelijepi,jednostavni.Voljela bih ovu basics suknju *O* Luda sam za njima!
    -katyperylove18

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман16.10.14. 11:00

    prelepi outfiti,mnogo mi se svidjaju!
    zelela bih onu crnu jaknicu,zato sto vec imam skoroo sve boje ovih starih basics suknji,tako da mi ne treba njihova kopija xDDD
    -anastevic05

    ОдговориИзбриши
  7. Outfiti su vrh! Zelela bih basics suknje, jer ih nemam, pa bih zelela neku zamenu za suknje! :-))
    Shaman_Girl1

    ОдговориИзбриши