expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 10. 2014.

FTS - Rezultati - Finale

Hej!
Necu mnogo da duzim

FTS je poceo pre tacno dva meseca i evo konacno finala
Ovo je moje prvo uspesno takmicenje
FTS je poceo sa dvadeset i jednim takmicarem,a od tih 21 u finale prolaze samo prvih pet

Tih pet su sledece takmicarke:

Diva Kata:
133+9*2=152

EmanaaKoll:
133+9*2=152

Mini-Maus.
128+10*2=148

nedacoolcool:
127+10*2=147

KIttySarah1122
127+9*2=145


Sada sve ove poene delim sa dva (svima cu da zaokruzim ako recimo ima 25,5 to ce biti 26)
Tako da posle deljenja sa poenima stoje ovako:
DivaKata - 76
EmanaaKoll - 76
Mini-Maus - 74
nedacoolcool - 74 (73,5)
KittySarah1122 - 73 (72,5)

Kao sto vidite,prilicno je tesko i ne bih ja sama mogla da donesem odluku ko je pobednik
 Rezultate niko nece znati pre 2. novembra
Znaci danas i sutra mozete glasati

A sada kako glasati i gde?

Glasate na jedan specifican nacin.
Morate dati svkome bar jedan poen
Ako me nemate za prijatelja u zahtevu za prijateljstvo na lutki koja se zove FTS-SOSD napisite poruku tipa:
DivaKata:5
EmanaaKoll:4
Mini-Maus.:3
nedacoolcool:2
KittySarah1122:1
(ovo je samo primera radi)
A ako me imate za prijatelja napisite mi u poruci
Znaci svakoj takmicarki morate dati bar poen ili ne racunam glasove.
Ne mozete dati nikome isti broj poena
I ne racuna se ako se glasa u komentaru
Takmicarke takodje mogu glasati,ali sebi moraju da daju 1 poen (ako ne zele da glasaju ne moraju)


A sada sto se tice zirija
Ziri cine 3 osobe (znacete ko su tek u nedelju) i oni daju poene tipa:
DivaKata:20
EmanaaKoll:18
Mini-Maus.:17
nedacoolcool:16
KittySarah1122:15

Oni daju poene od 15 do 20 bez 19
(molim clanove zirija da mi napisu u poruci kome koliko poena daju)

A sada evo stajlinga za koje treba da glasate

DivaKata:


EmanaaKoll: 


Mini-Maus.: 


 nedacoolcool:

KittySarah1122:
(ova ljubicasto-plava kruna nije mogla da se skine jer je stavljena u salonu lepote)

Pa to bi bilo to!
Ja sam se umorila...
I da,slobodno mozete da zovete svoje prijatelje da glasaju :'D

-NataStarDoll01♥
(15 poena)

3 коментара:

  1. Ahahah,dajem sebi 1 poen :-D
    Nmg da vjerujen da sam u prvih pet.*--* Za mene je ovo prilično teško takmičenje i ponosna sam na sebe što sam došla do ove titule.Sve u svemu zabavljam se,što je najvažnije.<3
    -EmanaaKoll <3

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман31.10.14. 18:24

    Ne mogu da verujem da sam u finalu,ali ne mogu ni da verujem da se takmicenje polako zavrsava :( Nije bitno ko je pobednik,bitno je da smo se mi super zabavile.nadam se da ce biti jos ovakvih takmicenja.
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман1.11.14. 09:10

    Ne mogu da verujem da sam u finalu,super smo se zabavili i nije vazno ko je pobednik.
    Dajem sebi 1 poen
    -nedacoolcool

    ОдговориИзбриши