expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 10. 2014.

#21. MVSS ♥

Hellou. (:
Juče sam dobila bloggericu na Lininom blogu,pa sam presrećna. ^-----^
(Molim Vas,posetite ga klikom ovde. :')

Pa,da pređemo na MVSS. x'D

Današnja zabačena stvar su Thig remake red pants (Nelly)
Meni su presavršene,samo mi je bilo puno da dam 17 sd za njih. :-*
Ali,sad su na akciji. *0*

Outfit;
Ozbiljno mi se sviđa ovaj outfit. :')
Ne stoji mojoj lutci,ali sad ga zamišljam na Marini i izgleda savršeno! *0*

xoxo,
- Ancika004 ♥






4 коментара:

  1. Анониман20.10.14. 14:14

    Prelepo je!! :*divnnooo *-----*
    mifrendice

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.10.14. 16:43

    Outfit je jednostavno prelijep. Aaaaa! :* Odma kada sam vidjela ove hlače morala sam ih kupiti, pa sam sada sva u rozo crvenoj boji.:) I malo bijele.:)♥ Predivne su hlace.:) Ali i cijeli outfit.♥;D :*
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  3. Ja imam te pantalone stvarno su cool!
    Shinymomomom

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман22.10.14. 13:41

    Svidjaju mi se i ove pantalone i outfit koji je prelep *_*
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши