expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 10. 2014.

My Little Pony UK 2014 - Nova skrivena trgovina

Hej!
Malo ce ovaj i sledeci post biti kraci,ali ja zurim da odgledam onaj film dok mi ne dodju gosti...

Secate se onih spojlera za skrivenu trgovinu,od pre neki dan? :)
E pa stigle su te stvari u Starplazu!
Idite u katalog,pa idite na modu i onda nadjite trgovinu kao na slici :)
Ima stvari koje mmi se stvarno mnogo svidjaju i koje cu kupiti      1 000 000%
Ima stvari koje su za sd i njih necu sigurno kupiti xD
Stvari su stvarno preslatke,a ja obozavam ljubicastu boju *o*

Da li vam se svidja ova skrivena trgovina?
Kupujete nesto?

Komentarisite!
(15 poena)

NataStarDoll01


7 коментара:

  1. Nije nesto ali boja je pre posto volim ljubicastu xD

    - kristina1Silk

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam kupila onaj lila top jer liči na peach tube top i archive tube top!!
    Shinymomomom

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25.10.14. 13:51

    Jako mi se sviđa ova skrivena trgovina.Kupila sam već šest komada odeće iz ove skrivene trgovine a želim da kupim još 4 komada odeće koja mi se sviđaju.Ovaj put je stardoll bio jako dobar prema nama i dao nam lepe komade odeće za sc.A ovi komadi odeće za sd neću ih kupiti jer i nisu baš lepi.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  4. Dobro je sto je za sc i jeftino. Ja cu kupiti ljubicasti top.
    stilmart

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман25.10.14. 17:49

    Haha pa lepo je a i jeftino, skupljala sam sc p cu verovtno nesto kupiti. :D


    Borovnicica

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман27.10.14. 09:33

    Predivna je, i prilicno jeftina. Sigurno cu kupiti nesto. (: ♥
    ~FancyM.M.

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман29.10.14. 20:08

    Dosta toga sam kupila...
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши