expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 10. 2014.

Nova kolekcija LE trgovine ♥

Hellouu!
Malo pre sam se vratila iz skole...Skroz sam morka...
Ipak nije lako da idete 3 i po kilometra peske po kisi .-.
Nego da predjemo na post!
Danas nam je stigla nova kolekcija LE-a!
Obicno izlazi petkom,zar ne? o.O
Nego evo kolekcije:
(klikite na sliku kako iste uvecali)
To su cetiri sprata nove kolekcije...
Kao sto znate samo oni koji uplacuju ss clanstvo mogu da kupuju stvari iz LE-a
Meni je kolekcija sasvim ok,mogla je da bude mnogo gora.
Svakako nisam ss i ne mogu da kupujem tako a mi je sve jedno

Primetila sam da sam ja jedina aktivna na blogu :|
Ajde razumem ja skola i sve,ali stvarno da neke blogerice ne mogu jedan post na dan?
Meni je tromesecje u utorak i cele nedelje sam pisala novosti i sve i opet imam odlicne ocene.
Jednostavno ne verujem da neko ceo dan sedi za knjigom i uci
Tako da bih molila ostale bloggerice da pisu bar jedan post na dan,to je samo 15 minuta

Da li vam se svidja nova kolekcija?
Kupujete nesto?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01

2 коментара:

  1. Анониман24.10.14. 15:11

    I meni se cini da uvijek izlazi petkom, no nema veze.:) Kada sma dosla iz skole mislila sam da je sve vec rasprodano no nije, samo 2 stvari. I cak sam kupila 3 stvari, odma sam isla napraviti ss.:) Haha. Kolekcija je mogla zaista i biti gora, smao par stvari mi ej da se bas svida, htjela sam jednu majicu no dok se ja premisljam ode.xD ♥♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24.10.14. 18:14

    I ja isto mislim da uvek izlazi petkom,ali nema veze.Ja kada sam došla iz škole i videla da ima nova kolekcija LE-a odmah sam kliknula na tu trgovinu da pogledam šta je novo došlo u trgovinu a onda sam se setila da je ta trgovina samo za ss članove.Tako da i ovaj put neću ništa da kupujem.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши