expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 10. 2014.

Nelly- Sale 50% off!

Hellouu!
Kako ste mi? :)
Ja sam odlicnoooo!
Danas nam je u Starplazu stiglo snizenje 50% na neke stvari iz Nelly-ja!
Pa evo poruke koju smo jutros dobili:
Mislim da su zadnja cetiti sprata Nelly-ja na snizenju :)
Nazaolost nisu na snizenju one novije stvari koje su po meni lepse od ovih :/
Sve stvari koje mi se svidjaju,a na snizenju su,imam vec kupljne aaa :O
Tako da sad necu skoro nista da kupim .-.

Da li kupujete nesto dok je na snizenju?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01♥

3 коментара:

  1. Анониман19.10.14. 08:33

    Nažalost ne baš! :/ Kupim neki puta,ali završila sam akademiju,ss nisam i neću bit..Tako da nemam gotovo nikakav prihod stardollara
    mifrendice

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.10.14. 18:17

    Pošto je Nelly jedna od mojih najdražih trgovina ja ću najverovatnije kupiti nešto na sniženju.Odeća je baš skupa u toj trgovini ali sada kada je sniženje odeća će da bude puno jeftinija ja mislim.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22.10.14. 13:50

    Super snizenje,kupujem nesto sigurno :D
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши