expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 10. 2014.

Spojleri!

Helouuuuu jos jednom danas :')
Jesam rekla da idem odmah da pisem post,ali sam do malo pre gledala Barselonuuu *---*
Ja prosto obozavam Barselonu,tako da nisam mogla da ne gledam utakmicu xD
Sada je poluvreme pa pisem ovo :)
Danas ima punoo novosti i to kada ja imam puno da ucim...
(danas sam dobila 5 iz istorije i 5 na pismenom iz srpskog *0*)
Posto sam upalila kompjuter u pet,a radila rad iz likovnog od pola sest,nisam mogla sve novosti koje sam imala da objavim odjednom :|
Upalila bih ja ranije kompjuter,ali od dva do pet niko nije imao struju u Petrovcu (ne znam za ostale)
Ako i sutra bude imalo ovoliko novosti ja cu da poludim! Jer i sutra moram da ucim kao luda...
Nego da predjmo na post dok vam ne ispricam sve ono sto nema veze sa postom.
Danas su stigli spojleri,evo ih:
Najverovatnije skrivena trgovina
Svakako necu nista da kupujem,a ni da skidam,sta god da je u pitanju
Ja se nikad ne radujem nekim besplatnim stvarima,pre jesam,ali sad mi je to skroz bezveze ._.
Pre sam samo visila na nekim blogovima i posecivala ih 3 000 puta da vidim da li ima nekih besplatnih stvari...
Sve u svemo ovo moze da bude sta hoce ni mrvicu me nece interesovati xD

Sta mislite da ce ovo biti?
Radujete se?
Komentarisite!
(15 poena)

NataStarDoll01♥

6 коментара:

  1. Анониман22.10.14. 10:48

    Meni ova trgovina izgleda lijepo sarena je i vesela pa mozda kupim nesto
    Sara026

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман22.10.14. 12:32

    Ja imam više ležeran stil :D Ni ja ne kupujem..Vidim Barca? ♥Barcaaa♥
    mifrendice

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22.10.14. 13:29

    Nista mi se ne svidja,tako da ne kupujem..
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман22.10.14. 13:49

    I kod mene je ista situacija baš kao i kod tebe.Imam da učim cela dva dana,ali sam ipak pronašla malo vremena za komentarisanje vaših idealnih postova.Pa ovako,nikada ne skidam besplatne stvari niti ih kupujem.Pa mi se i ovaj spojler baš ne sviđa,osim ove plave kratke jaknice i možda ove jedne cipele a ostalo mi se ništa ne sviša.Ako bude lepo stojalo mojoj lutci možda kupim ovu plavu kratku jaknicu.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  5. Natasa,totalno te razumijem(Barcaaa ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥)A inace nisam gledalu Barsu jer je igrao Miralem Pjanic(igra za BiH)Znam da je moj muz dao go,al koji je rezultat na kraju xd

    elejotela

    ОдговориИзбриши
  6. Pa, to je MY LITTLE PONY EQUISTRIA GIRLS!!!Tako dugo sam čekala (ima trgovina na USD-u)
    Shinymomomom

    ОдговориИзбриши