expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 10. 2014.

Lady Gaga Telephone Makeup look in 5 steps- Makeup with Nathalie #103

Hello dollies!
Dobicetet bas puno postova od mene danas!
To je zato sto sam nedelju dana pred 'zatvaranje' bloga bila bas bas neakltivna...
Tako da  cete dobiti po jedan post za svaki dan kad nsita nisam napisala, plus jedan za danas, plus jos nekoliko jer sam presrecna sto se blog otvara! :D

Ok, dakle, danas sam resila da vam pokazem makeup koji je Lady Gaga nosila u jednom delu spota za svoju pesmu Telephone. Evo spota i pesme ako zelite da pogledate:

Ok!
Ovo je look koji cemo mi obradjivati:


Izgleda zeznuto ali nije, jako je jeftin i lak i nije tezak za postici, i mozete uspeti u svega 5 koraka! Pa, ako ste spremne, krenimo! :)

Stavite maskaru za volumen i duzinu na trepavice.
Crnim ajlajnerom potpuno, 360 stepeni, uokvirite oko i izvucite repic. Ja NE volim ovo da radim na sd-u jer me nervira kilometarska ajlajner linija, ali Lady Gaga to ima pa cemo i mi.
Treci korak je da pratite ajlajner senkom u spicastom obliku.
Okruzite oci olovkom i dodajte malo senke u uglove.
I dodajte crveni karmin.

Rekl sam vam da je lako!
Final look:

Pa, ja mislim da je okej!
Kako vam se cini?
Sta mislite?
Koraci su prilicno prosti, ali ako nesto niste razumele  evo videa pa pogledajte jos jednom:
To bi bilo to od mene za sada!

Dopada vam se makeup?
Imate ideje za sledeci?
Komentarisite i osvojite 15 poena na svojoj SOSD kartici! :)
-Natalija

1 коментар: