expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 10. 2014.

Nova rubrika - Cheap Apartman Make-Over ♥

Hellou. (:
Pošto mi je Mici odobrila da pišem ovu rubriku,odlučila sam da Vam pokažem kako napraviti Simple  room (Jednostavnu sobu). :D

Za sve to biće Vam potrebno:
11× žuta ploča (možete slati za lažnjaka,a možete i kupiti u trgovini DIY po ceni od 9 sc po komadu)
2× crne ploče sa onim rozim (Ako želite to možete zameniti Stardresing pločama koje ćete slati sa lažnih profila,a ako ne dajte 50 sc po komadu)
4× DIY Zebra Stencil (40 sc po komadu)
1× DIY  Garment Rack (40 sc)
2× DIY Dresshanger (komad 50 sc)

Šta sam ja koristila kao dekoraciju:
Pink Cactus Plant
Fashion Books
Basic pink sveću
Teglicu sa olovkama
Museum Mile Slika
Fashion Painting Square slika
Fashion Painting Baloon slika

Ukupno: 500 sc (Verovatno već većinu stvari imate :]) (Uračunata je samo osnovna soba ne dekoracija)

Gotova soba:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvećali)

O sobi: Veoma je jednostavna za napraviti,možda se Vama ne sviđa moj odabir boja,ali vi možete izabrati boje i dekoraciju kakvu god želite,pričamo samo o obliku sobe. Kao što vidite,u levom kutu slike piše Ancika004|Apartman org,a to znači da sam 'izmislila' taj oblik,jer nikada nisam videla da je neko obrćao ovo da bi napravio policu... :D

#1 KORAK
- Poređajte žute kocke prema obliku na slici. (Jednu koja je u uglu malo iskrivite)

#2 KORAK
Stavite crni pod
(Slika objašnjala to da jedan deo crne ploče okrenete a drugi okrenete na drugu stranu...)

#4 KORAK
Namestite ploče sa printom zebre u obliku kvadrata

#5 KORAK
Tu gde je zaokruženo crvenom bojom,stavite dresshanger okrenut naopačke.
A tu gde je zaokruženo zelenom,stavite garment rack.  

Meni apartman i nije nešto,no najbolje ideje čuvam za sutra. xD ♥

Da li Vam se sviđa nova rubrika? :')

Komentarišite i osvojite 15 poena na svoju SOSD karticu. :D
Postavljajte pitanja na ask-u dok sam tu! =)

xoxo,
~ Ancika004 ♥

10 коментара: