expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 10. 2014.

Gothic Lolita Doll makeup look - Makeup sa Nathalie 104# - HalloWeen #1

Hello dollies!

Evo jednog makeup look-a za vas da isprobate :)
Inace, ovo je prvi iz moje edecije Hallo Ween makeup tutoriala :)
Ovaj izgled je mracan, sladak i u isto vreme pomalo jeziv, tako da se nadam da ce vam se doipasti :)
Vrlo je jeftin i lak, mozete izvesti u 5 koraka.
Inace, inspirisan je videom mog makeup idola, Michelle Phan.

Pa, pocnimo!


Nanesite crnu senku na oci u smokey eyes obliku.
Zelimo sto je vise moguce crnog oko ociju, zato dodajte olovku kompletno, oko celog oka.
Sada uradite isto sa ajlajnerom sali smao u unutrasnjim uglovima oka i oko ociju.
Maskara :)
Sada cemo uraditi ono sto sam pomenula u prvom NMS-u:
Prvo cemo staviti LUXE sjjajni karmin, pa crveni, pa sjaj preko. Vidite efekat? Cool, zar ne? :)
Ovo je deo gde iskazujete kreativnost!
Ja sam:
-obojila obrve u crno a kosu u Barbie plavo
-dodala pola kia trepavica
-dodala puno tetovaza
-posvetlela kozu

Pa, vi mozete birati sta zelite :)
P.S. Pre nego sto zaboravim, evo i SOSD kartica devojaka koje sam izostavila prosli put:




Izvinjavam vam se, moja greska.
Ako sam jos nekog zaboravila, obavezno napisite dole.

Kako vam se dopada makeup?
A kartice?
15 poena.

-Natalija

10 коментара:

  1. Makup je prelepa a i kartice !!!!
    A ja ovom postom imam 15 poena ♥♥

    - Kristina1Silk

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24.10.14. 21:54

    Lep makeup.:3
    Fala za karticu, xox'. xd

    LadyBugHaha

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман24.10.14. 23:30

    Ne svidja mi se sto tetovaza ide preko kose, i nije mi bas nesto. Molim te nemoj da se ljutis, ali to je moje misljene. Ne svidja se svima sve. :D

    Borovnicica

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan makeup!Taman sam htjela da te pitam na stardollu za neku ideju ali si sada postavila ovdje,još bolje.Meni je makeup odličann,samo sto ću iskoristiti neku StarDesing kosu.Odlično još jednom kažem,samo što neću iskopirati u potpunosti tvoj makeup već ću dodati neke svoje dijelove.<3
    EmanaaKoll
    -Prvih 15 poena ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман25.10.14. 12:40

    Meni make-up uopce nije lijep! Samo si na oci dodala sve crno sto imas i stavila crveni ruz :/ Glupo je sto su tetovaze preko kose! To je moje misljenje :) Nemoj se ljutiti!

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман25.10.14. 13:03

    Meni se uopste ne svidjaa..
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман25.10.14. 13:55

    Odličan make-up.Odmah ću da probam ovakav make-up na mojoj lutci.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман1.11.14. 11:36

    Super je makeup!
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши