expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 10. 2014.

Spasi me 3. deo

Hello dollies!

S'a ima? :D xD
Ok, ne znam sta je to bilo i odakle mi to tako da se izvinjavam. xD
Idemo mi na temu, jer cim zavrsim s apisanjem posta idem da se spremam za rodjendan kod drugarice.

Nastavak romana je konacno tu!
WooooooooHooooooooooo!!!!
Ok, evo sad cemo odmah preci na njega a onda da se spremam. :D

Viktorija I ja smo bile u bazenu kad je Bendzaminu prisla prsata plavusa sa velikim grudima i ofarbanom kosom uvijenom figarom. Na licu je imala vagon sminke, i nosila je tange, i pomislila sam kako je mogla da veze konac oko struka. Taj konac bi vise pokrio od njenog kupaceg.
Prisla je Bendzaminu vrckajuci i masuci kukovima i veeelikom zadnjicom.
Zabacila je kosu i poljubila ga je pravo u usta.
Cekaj.
STA?
Da, tako je.Nafrakana ’Blondi’ kako cu je zvati, prisla je Bendzaminu i zavukla mu svoj jezik do krajnika.
Ne kapiram.
Bendzamina je poljubio neko kao ona?
Okej, sad sam sve videla.
„Kako si mi, Beni Bani?“ , pitala je glasom kojim se strine obracaju bebama od dva dana.
I ustinula je Bendzamina za obraze. Ustinula ga je za obraze.
I povrh svega, BENI BANI? Kao Beni Bunny? Beni Zeka?!
Bendzamin se zacrveneo kao paprika i uperio rukom u nas dve.
„Aam... Hejzel, ovo su moje... mmm.... drugarice, Amelija i Viktorija. Emili, Viki, ovo je moja devojka Hejzel“.
Blondi je prvo gledala u daljinu, verovatno pokusavajuci da ugleda nekog vise poput sebe.
Onda je ukapirala da tamo nema nikoga, i shvatila je da smo nas dve Viki i Emili.
Opnda je napravila zgadjenozacudjenu facu, i rekla: „Oh... okej“.
Izasla sam iz bazena, iscedila kosu, rekla:
„Pa, Hejel, drago mi je da smo se upoznale“, rekla sma i pruzila ruku.
Bila je visa od mene.
„Stagod“, rekla je ignorisuci moju ruku.
Povukla sma pruzenu ruku i skrstila obe ruke na grudima, preko mokrog crvenog bikinija.
„Pa, Bene, sta kazes na sladoled?“ , pitala je Blondi.
„O, sigurna sam da Beni Bani jedva ceka da ide“, rekla sam.
Onda su u isto vreme rekli:
„Samo ga JA tako zovem, cujes li!?“, vristala je Blondi.
„Budes li e jos jendom nazvala tako...“ , rekao je Bendzamin sa poluosmehom na licu.
„Ups! Izvini, Blon... Hejzel. Okej, necu vise, Zeko“, rekla sam i potrcala jer me je u istom trenutku pojurio.
Trcala sam nekih20 metara, a onda me je stigao i uhavtio i obavio mi ruke oko struka. I podigao me uvis. Iako sam bila mokra. Drzao me je dobro i osecala sam se sigurno.
„Ne-moj!“ , rekao je.
Otvorila sam usta da u odgovorim, ali je Blondi iza nas vrisnula:
„BENDZAMINE! Dolazi ovamo.“
Ben me je spustio na zemlju i rekao: „Moram da idem. Videmo se veceras?“
Mahnula sam smeseci se i on je otrcao kod Blondi.
Prisla sam Viktoriji, scepala je za ruku i pocela da je vucem ka izlazu.
„MORAS da mi pomognes da prokljuvim kako da sredim Blondi“.
„Da sredis koga?“
Prevrnula sam ocima.
„Bondi! GLORIJU!“
„Zasto da je sredis?“
„Kako zasto? Zato sto mi je konkurencija!“
Viktorija je naglo stala kao ukopana. Ja sam nastavila da joj cimam ruku pa sma zamalo pala.
Okrenula sam se iznervirano.
„STA JE?“
Viktorija me je gledala sa osmehom na licu.
„ZNALA SAM da ti se svidja!!! ZNALA SAM da se foliras!!! U stvari se lozis na njegaa!!!“
Skrstila sam ruke i uzdahnula.
„Pa, pretpostavljam da sam sad kad sam hvatila da nije dostupan ujedno shvatila i da je jako sladak i zgodan i smesan i da mi se jako dopada i da me Blondi zivcira i kako ga zelim za sebe“.
Viktorija me je pogledala sa osmehom.
„Pa, mogla bi da pokusas da prestanes da se prema njemu ponasas kao prema  starijem bratu“, rekla je. „Da mu odbrusis na sve sto kaze, da se rves sa njim, da ignorises njegove komplimente, da mu se plazis... Da se ponasa tako nadmeno i obrazeno i kao da si iznad njegovog nivoa“.
„Nadmeno? Uobrazeno? Ma ja samo necu da on misli da sam luda za njim, nista vise“, rekla sam.
Pogledala me je ispod oka.
Raskrstila sam ruke i trupnula nogom o zemlju zabacujuci glavu.
„Okej, kapiram. Prestacu.“
Kasnije, Viktorija je posla sa mnom do muzicke skole.
U redu je kao i uvek sedelo oko 15-oro ljudi, medju kojima je ponovo bio Ben.
Pored njega je sedela Blondi, glave na njegovim prsima.
Bila je naslonjena na njega, a u rukama je druzala potpuno nov Samsung Galaxy S 5, i lice joj je bilo plavo od svetla telefona.
Bendzamin je jednu ruku drzao preko naslona njenog sedista, a drugom je drzao telefon kucajuci poruku.
Kad me je video, podigao je pogled sa telefona i mahnuo mi smeseci se.
Viktorija me je munula laktom pa sam i ja njemu mahnula, mada bih se inace pravila da ga ne vidim.
Ponovo mi je, kao i obicno, pritrcala gospodja Hilt.
Bila je, kao i uvek, u haosu, i pritrcala je da mi kaze da cemo u junu odrzati Vece zvezda jer ce tad biti dvadeseti rodjendan skole, i da je rekla da napravim listu poznatih licnosti koje zelim da pozovu.
Rekla je pritom da se ne obazirem gde su te lisnosti i koliko su kupe jer ce se skola pobrinuti za sve.
I jos mi je rekla da treba da uvezbam po jednu pesmu od svake licnosti koju planiram da pozovem.
I da, bas kao sto sam i ocekivala, Viktorija je pocela da skace metar u vis i da amse rukama i da se dere.
Viktorija obozava zvezde.
Tako smo, Viktorija i ja, sele za klavir i sastavile listu zvezda i pesama koje cemo pevati.
(kliknite ovde da cujete pesmu koju Amelija dole peva.)
Sastojala se od preko 80 ljudi i gospodja Hilt je izgledala kao da ce zaplakati, ali onda sam sela za klavir i pocela da pevam Halo od Beyonce i odmah se smirila. Svi su tapsali dajuci mi ritam, kao u originalu. Devojke koje su prateci vokali su pevale nezno aaaaaaah,decko za bubnjevima je razvaljivao, i tu sam jos bila i ja sa klavirom.

Remember those walls I built?
Well baby they are tumbling down
And they didn’t even put up a fight
They didn’t even make a sound

Blondi se odlepila od Bendzamina i uspravila u svom sedistu.
Posle oko 5 minuta je ustala i krenula.
Nosila je kozne pantalone i usku kratku jaknu sa leopard printom.
Cekaj malo.
Odvojila sam prste od dirki klavira i ustala. Potrcala sam. U trku sma zgrabila kaput i nestala.
Cula sam gospodju Hilt kako vice na mene, ali nisam imala vremena za nju.
Morala sam sto pre da pozovem Saru.

Pa, eto gaaa!!!
Nadam se da ste uzivale :)
A sada imams a vama da popricam o necemu.
Primetila sam da broj komentara znatno opada. Ranije sam na nekim psotovima dobijala i po 20 komentara, a sad haul ima 2, a makeup 1 komentar?  Zasto?
Ne dopadaju vam se, ili sta?
Od sada ne pisem postove dok oj prethodni post nema makar 5 komentara.
A za nastavak romana, 10 komentara.

-Natalija

10 коментара:

  1. Анониман31.10.14. 17:47

    Kada je mici zatvarala blog privremeno mnogi su otisli ja mislim da je to razlog.... :/
    - lala02true

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман31.10.14. 21:09

    nastavak je supperrr!♥ ja se trudima da komentarisem sto vise postova mogu,ali retko citam blog zbog obaveza u skoli! izvinitee,trudicu se da tokom vikenda to nadoknadim3
    -anastevic05

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман31.10.14. 21:10

    P.S. ovaj broj 3 nije trebao biti tamo,tamo j trebalo biti srce♥ jos jednoom se izvinjavam♥
    -anastevic05

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман31.10.14. 22:55

    Odlican je roman! No citirat cu te:"prsata plavusa s velikim grudima." Pa ako je prsata to znaci da ima velike grudi! Ne moras jos pisati da ima velike grudi kad si napisala da je prsata xD I jos nesto :) Kako su one znale da ta cura ima tange? O.o hahahaha Nadam se da se ne ljutis sto sam iskrena ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nosila je kupaci. I ynam sta ynaci prsata, ali blog citaju i mladji i htela sam da i one razumeju. I nisi obracala paznju. Bila je u tangastom (xD?) kupacem.

      Избриши
  5. Анониман1.11.14. 08:26

    Iskreno, bolji mi je od Trougla *--*
    I nemoj mi reci da je Hejzel zapravo Hejzel?! :O XD U svakom slucaju jedva cekam nastavqk :D

    -Lina

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман1.11.14. 11:11

    Roman je super..Jel Hejzel ona stara ili neka nova??U svakom slucaju nervira me!
    I izvini sto ja ne komentarisem,ali nemam vremena..vikendom cu sve da nadoknadim..
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман1.11.14. 18:22

    Super je deo,ali sam ocekivala malo duze.

    ОдговориИзбриши
  8. Super je roman,jedva cekam nastavak


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман5.11.14. 19:28

    superr! jedva cekam nastavak♥
    -lenkajovanovic

    ОдговориИзбриши