expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 10. 2014.

Haul #4

Hello dollies!

I evo posta koji sam davno obecala pa ga konacno pisem!
Pocecu time sto cu reci da imam prilicno stvari (mnogo vise nego ranije) i da se nadam da cete uzivati.
Pa, bez gubljenja vise vremena, krecemo! :)

Pocecu od ove Nelly haljine koja mi se mnogo dopada. Ima jako lep izrez, ove resice dole, i to je mala crna haljina koju svaka devojka treba da ima u ormaru (ja ih vec imam jedno deset, ali nema veze, ova je bas lepa *-*)

Ok, krecemo sa cipelama!
Odmah da vam kazem da cipela ima puno, kao i sukanja.
Kad je u StarPlazu dosla My Little Pony Rainbow Rocks trgovina, ja sam bila u fazonu 'e, super, jos jedna bebeca kolekcija', a onda sam usla tamo, podivljala i kupila dve trecine radnje. Cak i stvari za stardolare, jer su mi bile preslatke. Jako mi se dopada oblik i boja cipela. Nisam luda za ovom kristalcinom na sredini, ali okej, nije strasno :)
Otkacila sam i za ovim cipelama ovde takodje, tako da sam i njih kupila.
Boja je jako lepa, kao i zvezde, i platforma i stikla, sve je savrseno...
I cena  pogotovu :D
Ovo su, pored jednih iz My Little Pony-a od 3 sd-a, jedine cipele u stardolarima. Jako su lepe i zenstvene, imaju savrseno uradjenu pertlu i stikle, crne su i lakze za kombinovanje... Bile su malo skuplje, ali nije mi zao.
Ovo su gorepomenute cipele. Dopadaju mi se, lepo stoje na lutki, jedino sto bih na njima promenila jeste sto bih stavila stiklu umesto platforme i sto ne bih mesala srebrno i zlatno. Inace, dopadaju mi se.
Ovo su cipele koje sam ja bukvalno usla u Nelly, videla ih, i za tri sekunde vec sam ih uklapala u outfyt. Pocetile su me na oje predivne Alexander Heels, i bukvalno sam ih kidnapovala iz Nelly-a. Jako su lepe, prelepo pristaju i lako se kombinuju. Jedino je malo stikla predebela, ali to nije strasno sobzirom da su bele.
Ovo su cipele kose sam dobila uz Cara Delwingne ponudu uz haljinu i kais, i sve sto cu vam reci je da ako ste planirali da upaltitezbog ova tri premdeta, NEMOJTE, uzasni su, jedino je kais sladak, ali on ne vredi tolikog novca. Ako ste vec planirale da uplatite kao Nata, okej, ali ako uplacujete samo zbog ovoga odustanite jer je uzasno. Ako mi ne verujete podjite u moj apartman (imate sa strane ono 'Posetite nas na stardoll-u') i otvorite orman i probajte kako stoe na lutki i kako zgledaju, pa cete ukapirati o cemu govorim.
I konacno smo gotovi sa cipelama.
Gore sam vas udavila pa cu ovde reci samo da mi je zalicio na Tube Top, da mi se dopala boja i cena i da sam ga kupila da bih ga nosila uz visokostrukirane suknje i sortseve.
Evo i ostatka odece koju sam dobila uz paket ss clanstva i stardolara. Evo slatkog kaisa koji mi se mnogo dopada, kao i ove jezive haljine koje cu verovatno strpati u skaldiste i ukapirati da je imam posle 6 meseci. xD
I evo jos jednog My Little Pony predmeta. Suknja je bila prejeftina i jako mi se dopala tako da sam odlucila da je uzmem i nosim uz tube top i torbu i alexander heels. Boja je super. :)
Imamo BASICS suknju u crnoj boji.
Istu ste ranije videli samo belu, nista spektakularno, ucinilo mi se da je slatka pa sam je uzela.
Ovu suknju sam videla na jednoj Royality devojci koja je pobedila cini mi se na The Vote, i onda sam ukacila da je to suknja koja se dobija kad napravite lutku na jednoj lutki iz kataloga, a jako mi se dpala pa sam je kupila.
I evo jos jedne Ponny suknje, ovo e inace prva stvar koju sam kupila kad sam podivljala u ovoj radnji, i uopste nije bila skupa a jako mi se dopalo kako izgleda :D
Ovo su hulahopke koje sam kupila istog dana kad i onu IT GIRLS suknju.
Pre nekoliko meseci sam ih videla kod Mici u apartmanu i zblanula sam se zasto je dala 7 sd za hulahopke kad su u VOILE-u crne hulahopke 30 sc? A onda sam pre neki dan videla kako su divno osencene i kako lepo stoje na lutki pa sam ih kupila.
Ovo su pantalone koje ja apsolutno svaki boziji put kad napravim laznu lutku gledam u WILD CANDY radnji, i svaki put zaboravim... I sad sam se setila i konacno su moje. Boja i kroj su prelepe i nogo lepo izgledaju na nozi.
 Videla sam ovu suknju na bazaar-u kod jedne devojke za 7 sd i otkacila sam i kupila je u roku od minuta. Boja je savrsenstvo... Sta reci? :D
Ovo su Killah carapice koje sam ja jako dugo trazila. Odnosno, ne konkretno ove, ali carape iznad kolena koje mogu da se nose uz haltere i jako mi se dopadaju, mada sam ih ja do sada nosila samo uz UGG-zice i Military Coat.
Sada AAAA divan, savrsen, predivan, over all dzemper u beloj boji...
Znate moju opsesiju dzemperima ove jeseniu tako da je morao biti moj cim sam ga ugledala...
A plavusa je cekala da prodje 50% snizenje da bi ga primetila i tek tad ga je kupila -.-'
Sada cu uraditi nesto sto nikada nisam uradila do sada, a to je da cu vas povesti u svoj Salon lepote i pokazati vam novine u njemu.
Ovo su dve obrve koje sam ja platila umesto 80 sd(zajedno) platila sam ih ukupno 20 sd.
Kupila sma ih prvenstveno jer sam skontala da su mi obrve iza maske za lice i da se ne vide lepo i da su totalni 'Hot Mess' na americkom, tako da sam kupila ove kod jedne devojke i moram priznati da sam prezadovoljna.
Jedna devojka me je bukvalno preklinjala da lkupim nesto sa njenog bazaar-a, pa sam ja otisla i videla ove usne, a sobzirom na to da ja konstantno nosim masku za lice jer zelim da mi lice bude lepo osenceno, a uz masku moram da nosim i ove usne, ja sam resila da pokusam da moje omiljene dejajavu roze usne zamenim ovima, i nije bas najbolje islo, tako da sam se vratila na njih, ali cu videti da ih nekako sama sredim da mi vise odgovaraju.
I kao poslednju stvar imamo jos jedne usne.
Ovo je kopija jednih usana koje sam ja pre kupila kod dejajavu za 89 sd, sto sam zakljuvula po tome sto izgledaju apsolutno indenticno a nije ih ona dizajnirala. Drago mi e da sam ih nasla ovako jeftino jer je dejajavu na moju ogromnu zalost ugasena, tako da moram da otkrijem drugu savrsenu dizajnerku usana sto nece biti lako...


I, to bi bilo to za ovaj post!
Kako vam se dopadaju stvari?
Imate nesto od ovoga?
Dali sam vas inspirisala na kupovinu necega?
Nadam se da ste uzivali i da vam se post dopao.
Takodje, imam da vam sada preporucim par pesama na koje sizim u zadnje vreme...
Imamo dve matore:
https://www.youtube.com/watch?v=6e6wE8UnJJs - Rihanna - Don't stop the music
https://www.youtube.com/watch?v=VyR7yoDBQSg
- Beyonce - Halo
I imamo cetiri jos matorija hita osamdesetih:
https://www.youtube.com/watch?v=CmELf8DJAVY - Kiss - I was made for loving you
https://www.youtube.com/watch?v=OBwS66EBUcY - Bonnie Tyler - I need a hiro
https://www.youtube.com/watch?v=PIb6AZdTr-A - Cyndi Lauoer - Girls just wanna have fun
https://www.youtube.com/watch?v=CKh0dLIuIu8 - Walking on Sunshine - Katrina

Sigurna sam da ih znate, a sto se tice ovih hitova osamdesetih, ako ih odlusate malo shvaticete da ih znate jer se stalno motaju po radiju.
Ja sada idem da pisem roman, a vi ostavite svoja msiljenja dole u komentarima :D

15poena
-Natalija

3 коментара:

  1. Cool! I ja sam već našla dizajnerku koja dizajnira BUKVALNO iste usne kao dejajavu!!!Zove se wig- .
    Shinymomomom

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман31.10.14. 14:42

    Haul je svaki put sve bolji i bolji.Pa ovaj post je jako dug pa sam mislila da i komentar bude malo duži.Ako želim dug komentar onda bolje da počnem sa komentarisanjem ovog prelepog posta.

    1 - Jako volim crnu boju ali ova haljina mi se baš i nije svidela.Ali naravno kao što sam već rekla jedino mi se sviđa to što je ona crne boje.
    2 - Ove ljubičaste štikle su isto tako jako lepe.I ja nameravam da ih kupim uskoro.
    3 - Opet roze štikle iz iste trgovine.Malo više su mi se svidele ove ljubičaste štikle ali i roze štikle su jako lepe.
    4 - Ove štikle su najlepše štikle koje sam ikada videla na stardoll-u.Da opet ponovim da mi se crna boja jako sviđa a i štikle volim tako da ovo su jednom reci prelepe štikle.
    5 - Pa ove plave čizme/štikle su jako lepe.Ne znam kako stoje mojoj lutci na stardoll-u ali na prvi pogled se čine kao da su prelepe štikle/čizme.
    6 - I opet komentarišem štikle,ali ovaj put štikle nisu crne.Sada su prelepe bele štikle.Pa ovako ja imam iste ovakve samo crne boje i uskoro ću imati i ove bele boje nadam se.:)
    7 - I napokon komentarišem poslednje štikle u ovom postu,to su ove prelepe crne štikle.One su mi se jedino svidele iz one ponude ako uplatiš superstar članarstvo ili stardollare dobiješ neku haljinu,kaiš i te štikle.
    8 - Nakon onoliko komentarisanja štikli ovaj komad odeće je za mene prelep.Pomalo me podseća na Tube Top pa sam ga čak i ja kupila.
    9 - Ova haljina mi se nimalo ne sviđa,tako da je nemam više šta komentarisati.
    10 - Zelena suknjica je prelepa.
    11 - Ova suknjica je jako lepa,još je i crne boje a i za starcoins je.
    12 - I opet jedna lepa crna suknjica koja mi se jako sviđa.I naravno i ovu suknjicu sam kupila.
    13 - Još jedna suknjica ali ovaj put suknjica nije crna nego šarena.I ova suknjica je lepa i nju sam isto tako kupila.
    14 - Jedne crne hulahopke,oduvek sam želela kupiti ove hulahopke i nositi ih uz neku crnu suknjicu ali uvek kada imam stardollara na stardoll-u zaboravim da želim kupiti tu suknjicu i potrošim stardollare na neki drugi odevni predmet.
    15 - I ove narandžaste/crvene/roze pantalone sam kupila jer idealno stoje mojoj lutci na stardoll-u a i napravila sam kombinaciju sa tim pantalonama.
    16 - I evo opet jedne narandžaste/crvene/roze suknjice koja je jedna od najlepših suknjica koje sam videla na stardoll-u.Ovu suknjicu nemam i najverovatnije da je nikada neću ni imati priliku kupiti.
    17 - Ove čarape su lepe.Ne znam kako još da ih opišem.
    18 - Beli džemper je prelep i jako volim džempere tako da ako negde nađem ovakav sličan džemper na stardoll-u kupiti ću ga odmah.
    19 - I napokon smo završili komentarisanje odeće,ali stigli smo do salona lepote na stardoll-u.Pa ovako ove obrve bi idealno išle uz neku skupu masku i neke crvene/blago roze usne.
    20 - Ove usne su prelepe.Ja imam samo jednu masku za usne koju sam samo pola dana nosila na mojoj stardoll lutci i odmah sam je ubacila u moj salon lepote i nikada je više nisam stavljala na moju lutku na stardoll-u.
    21 - I stigli smo do poslednjeg predmeta u ovom prelepom haulu.To su još jedne blede usne koje su idealne i jako mi se sviđaju.

    Eto to je to.Komentarisala sam svaki odevni predmet na ovom postu i naravno svaki predmet iz salona lepote.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман1.11.14. 11:31

    Ti si se mnogo trudila da haul bude sto bolji i duzi i uspela si u tome..Aja cu sad jedan duzi komentar napisati..
    1-Ova crna haljina mi se nije svidela i necu je kupiti.
    2-Cipele su mi se svidele i odmah sam ih kupila.
    3-Lepse su mi prethodne,ali i ove su lepi i morala sam ih kupiti.
    4-Svidjaju mi se,ali cena je bila malo velika i onda ih nisam kupila.
    5-Meni se ove cipele ne svidjaju i nisu moj stil.
    6-Prelepe su,ali ih nemam.Planiram da ih kupim..
    7-Ove cipele su mi onako,ne svidjaju mi se bas..
    8-Kada sam videla ovaj top,morala saa ga kupiti.Super je i zelim ga kombinovati uz neke suknje.
    9-Haljina mi se ne svidja i ne bih je nikad nosila.
    10-Suknja je lepa,ali je necu kupiti..
    11-Ova suknja je jednostavna i lepa i morala sam je kupiti.
    12-Ova suknja je takodje kao i prethodna.Imam je..
    13-Ova mi se isto jako svidela i morala sam je kupiti.
    14-Mislim da ne vrede 7sd,ali okej.Lepe su..
    15-Ove pantalone mi se svidjaju,ali ne znam da li ih imam xD
    16-Suknja je preslatka :D
    17-Carape mislim da ne vrede 13 sd,ali su mi slatke i kupila bih da su malo jeftinije.
    18-Prelep je!Ali naravno skup,za mene.
    19-Obrve su slatke i nisu skupe..
    20-Usne su slatke,ali ne znam kako stoje lutki.
    21-Ove usne su prelepe !! *_*
    Komentarisala sam sve posebno,jer imam dostaaa vremen,a i mislim da si zasluzila dug komentar..Mislim da si ovaj post pisala najmanje 2-3 sata..
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши