expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 10. 2014.

Izvinjenje+Halloween

-HELOUU!!!


Kako ste?

-Izvinjavam se na mojoj neaktivnosti, ali imam previse da ucim. 
Toliko toga se nagomilalo, ipak je bilo tromesecje, 
i svako treba da ima po najmanje 2 ocene. 
Zbog toga su nas bas bili pritisli sa kontrolnima,
a ja se jos plus pripremam za operaciju,
tako da necu posle operacije pisati nekoliko dana. 


No, necu vas zamarati privatnim zivotom. 
Kao sto svi znate danas je Halloween
Iako ga ne slavim, ovaj praznik jedostavno obozavam!
Za godinu-dve cu poceti da slavim,
naravno nece biti tipicno slavljenje, nego cu izaci u diskoteku i maskirati se. 

Zelim svima od srca da cestitam ovaj praznik! 

Happy Halloween! 



Ovu sliku sam nabrzka uradila,
tako sam se ja obukla povodom Halloween-a. 
Nisam mogla bolje i da sam htela,
lap top mi zakucava, a tata radi nesto na racunaru pa nisam mogla da udjem preko njega.
Nadam se da vam se dopada. ;)

To bi bilo to od mene za danas.
Ovaj post sam napisala iskljucivo zbog Halloween-a, 
i zbog toga da neko ne pomisli da sam napustila blog.


Sutra cu pokusati da objavim FPW, 
pa ako neko zeli da proda svoju kosu neka mi se javiu komentaru.


Ako budete komentarisali ovaj komentar dobicete 15 bodova na kartici. ;) 


Xoxox,

-MissMaki1♥




2 коментара: