expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 10. 2014.

Callie's Picks Issue no.27 - Immportal Kiss

Hellouuu :)♥
Ovo pisem pa idem pravac da ucim engleski xD

Danas nam je stigla nova kolekcija Callie's Picks!
Evo je:
(kliknite na sliku kako biste uvecali)
Nadala sam se da ce u novoj kolekciji biti stvari za Noc vestica kao one usi iz Tingelinga,a ono stare stvari iz neke trgovine pre Hrista ._.
Ima 4 stvari u sc i meni se uopste ne svidjaju i necu davati sc na njih...
Neke stvari jesu lepe,ali stvarno nemam nameru da dam sd za njih :|

Da li vam se svidja nova kolekcija?
Kuujete nesto?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01

4 коментара:

  1. Анониман22.10.14. 16:58

    Meni se sviđaju samo neke stvari,ne ne kupujem ništa :/ skupoo! :D
    mifrendice

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман22.10.14. 17:30

    Neke stvari mi se svidjaju,ali ne znam cenu jer sam na telefonu pa jos nisam videla kolekciju..ali verovatno je skupo i necu kupiti
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22.10.14. 19:16

    Pa na pocetku kada sam vidla jednu jaknicu mi se jedino ona dopala♥, ali nikako mi ne stoji, a i jedna majica mi lijepo stoji ali ima ružan print.:/ Sve je skupo i necu nista kupovati definitivno.:)♥♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман23.10.14. 14:10

    Hahaha,i ja sam jučer morala da učim engleski :))
    Kolekcija mi i nije nešto,dobro je to što su sve stvari prije bile nedostupne.
    Mislim da ne kupujem ://
    katyperylove18

    ОдговориИзбриши