expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 10. 2014.

♥ Napokon opet zajedno ♥

HELO EVERYONE !

Konacnoo!!! 
Posle duzeg vremena, opet pisem. 

Jeeej! ♥

Pisala bih ja i ranije,ali nisam imala vremena,
jer sam morla da se posvetim skoli. 

Ne znate koliko mi je sve ovo nedostajalo.
Priznajem, planirala sam da napustim blog,
ali sva sreca nisam. 
Tokom ovih nekoliko dana, 
shvatila sam da mi je pisanje jako nedostajalo 
i zbog toga sam resila da ostanem do kraja.


U ovom 'drugom delu pisanja' odlucila sam da napravim par izmena.

-Imam ideju za novu rubriku. 
To znaci da mozete ocekivati jos jednu rubriku od mene.
-Postavljacu vise postova u toku nedelje.
Naravno, iskljucivo petkom,subotom i nedeljom.
-Pisacu duze postove.
Necu moci da napravim kilometarski, ali trudicu se da budu bolji nego do sada.


Ima jos dosta stvari, ali to vam necu otkriti odmah.

Ne znam sta bih vam jos pisala..

E,da setila sam se. 
Sutra cu napisati samo jedan post jer idem da gledam utakmicu,
a ta utakmica mi je veoma vazna. 



To je to za sada,
jako sam uzbudjena jer se blog ponovo otvorio.

HVALA TI MICI!


Imate nekih pitanja ili nejasnoca?
Ako imate napisite to u komentar.


Vasa,
-MissMaki1♥

2 коментара:

  1. Анониман19.10.14. 08:29

    Tako mi je drago što ponovnp pišetee! ♥Wowim vass!
    mifrendice

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман22.10.14. 13:47

    Jako sam srecna sto se blog opet otvorio..Pa dobrodosla nam opet :D Jedva cekam tvoje postove...
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши