expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 10. 2014.

Weekly recap #2 ♥

Zdravo! ♥
Moja druga nedelja sa Vama od otvaranja bloga. 
Posto sam pronasla slusalice , prikljucila ih u moj mobilni
telefon i pustila pesmu od Lorde "Team" da se ponavlja , spremna
sam za jos jednom opsirno opisivanje protekle nedelje. ♥

Well , let's go. 

U ponedeljak nam je stigla nova kolekcija trgovine "It Girls". 
Predmeti su jako moderni i upravo takve stvari ce biti moderne
i u stvarnosti ove jeseni. Smatram da je ova jedna od boljih jesenjih
kolekcija ove trgovine. Cene su prihvatljive , tako da je ovo jedna
od boljih kolekcija. Nazalost , ovih dana nemam ni jednog jedinog
stardolara pa nisam u mogucnosti da kupim predmete koji mi se dopadaju ,
ali bice prilike. ♥


U sredu smo dobili novu kolekciju trgovini Callie's Picks. :)
Kolekcija je 27. po redu i zove se "Immortal Kiss". Verovali
ili ne , Stardoll nas je poslusao i vratio je neke MK (Mortall Kiss) predmete
u prodaju. Jedino sto pise da je marka "Callie's Picks" , ali bolje i to nego
da te stvari nikad ni ne vrate. :/ Inace kolekcija nije toliko skupa i dostupna je svima.
Sa ovim predmetima zaista mozete lepo da se obucete za predstojeci dogadjaj koji
svi rado cekamo "Halloween". ♥


U cetvrtak , na moje veliko iznenadjenje , smo dobili novu
kolekciju trgovine LE (Limited Edition) koja se zove "Glam Rock".
Kada sam usla na Stardoll nisam mogla da poverujem. Prvo sam
se jako iznenadila i bila sam presrecna , a onda je sve to palo u
vodu , kada sam shvatila da imam samo 1 stardolar. :/ Kolekcija je
presavrsena i vredna je svakog stardolara. Bukvalno su neki predmeti
pokupovani u nekoliko minuta. Jeste da su cene nekih predmeta prevelike ,
ali ima i dosta predmeta koji su za manje od 30-40sd. Tako da svaki ss/royalty
clan moze da priusti bar nesto. Ali posto ja nisam znala da kolekcija dolazi ,
nisam se ni pripremila , tako da sam nazalost propustila ovu kolekciju. :/ Pa , sta je tu je. ♥

U petak nam je stigla jedna zanimljiva novost... A sta bi drugo bilo
nego slika sa predmetima za novembarski Hot Buys. ♥
Nisam sigurna da li je neka bloggerica pisala o ovome , pa zato
mozete pogledati kako se koji predmet zove , kada i gde izlazi
klikom na ovaj link (kada kliknete na taj link izaci ce Vam stranica
na Stardoll-u. Sve sto vi treba da uradite da bi videla kako se neki
predmet zove i gde i kada izlazi je da misem predjete preko predmeta
bez klika). Predmeti su zaista lepi i vec vidim sta cu sigurno kupiti. ♥
Nadam se da cene nece biti prevelike. :)

Poslednja novost ove protekle nedelje smo dobili takodje u petak. :)
To je nova kolekcija trgovine dekora Film Theory i kolekcija se zove "The Addams Family".
Veoma zanimljiva i pomalo zastrasujuca kolekcija. Ali tako treba i da bude. Ipak
nam se "Noc Vestica" blizi... Trebamo opremiti bar jednu sobu u duhu predstojeceg
 dogadjaja ako ga volimo i slavimo. Nazalost , ovaj dogadjaj se ne praktikuje u
                    Srbiji pa ni ne znam kako je to ustvari. Ali gledajuci razne filmove i serija gde
dece idu po kucama u kostimima i traze bombone , znam kako to izgleda.
Volela bih da se to praktikuje i kod nas. Svidja mi se sve to. ♥ Jako
volim taj dogadjaj , ali nemam stardolare da bih uredila sebe i sobu. :/ 

Mozda nisam toliko opsirno opisala ovu nedelju , ali sta je tu je. Mozda bih
i mogla bolje , ali za sada tako je. Nije lose , zar ne?!
Uradite anketu ispod i vidimo se sledece nedelje. ♥

Koja novost Vam se najvise dopala u protekloj nedelji?
Nova kolekcija trgovine IT GIRLS
Nova kolekcija trgovine Callie's Picks - Issue No. 27 - "Immortal Kiss"
Nova ogranicena kolekcija trgovine LE - "Glam Rock"
Novembarski Hot Buys
Nova kolekcija trgovine dekora Film Theory - "The Addams Family"
Poll Maker





-MiciRainbow2
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

7 коментара:

  1. Mici,napisala sam sve za novembarski HotBuys i kad koji izlazi...

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман26.10.14. 12:32

    Po meni je najbolja nova kolekcija trgovine Film Theory. :)


    Borovnicica

    ОдговориИзбриши
  3. Pa sve mi je ok,
    nema najljepseg ni najruznijeg
    stilmart

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман26.10.14. 18:24

    Najbolje mi je ono sa MK *-*-*-**-*
    PrincessAntea99
    -75 poena

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман27.10.14. 17:50

    Mici čestitam ti na ovako predobrom i predugom postu.Za ovakav post treba i lep i dug komentar,ali naravno ja nemam inspiracije da napišem neki predugi komentar.Pa ovako nova kolekcija It Girls mi se jako dopala baš kao i Callie's Pics kolekcija.Jedva čekam HotBuyse.Da ne bi više komentarisala ovime ću završiti moj komentar.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман29.10.14. 20:01

    Najvise mi se svidela novost o novembarskom Hot Buys :D
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши