expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 10. 2014.

Novo u INK'D ♥

Hellouu svima :) ♥
Evo prve novosti za danas ♥
Pre svega zelim da vam kazem da imam stvarno gomilu postova na radnoj verziji,ali da ih necu objavljivati danas,jer vidim da su danas napisana vec skoro 20 posta o.O
A posto je to vec puno postova,ako i ja objavim svoje za sutra nece biti nicega,tako da... :)
A sada da predjemo na novost!
U Starplazu nam je stigla nova kolekcija trgovine INK'D
To je trgovina sa tetovazama,koje kupujem samo ako su za sc i ako mi se svide :)
Evo poruke koju smo dobili danas:
Meni se svdija grafika :D
A sada trgovina:
(kliknite na slike kako biste uvecali)
Iskreno,meni se nista ne svidja :|
I sve je za sd koliko sam ja videla :O
Ima nekih tetovaza koje su samo za SS clanove i sada skoro u svakoj kolekciji ima takvih predmeta... 

Da li nesto kupujete?
Sta mislite o kolekciji?
Komentarisite! ♥
-NataStarDoll01 ♥

1 коментар: