expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 6. 2014.

1. zadatak takmicenja MSUTR

Hejj ljudi! 
Jako sam srecna sto vam se dopalo moje takmicenje!

Ima neverovatnih 25prijava
Nisam toliko ocekivala, mislila sam da ce najvise biti 15 prijava, kad ono skoro duplo vise!

Posto je dugacko da pisem "Moj stil u tvojim rukama", odlucila sam da napravim skracenicu koja ce glasiti  MSUTR

Evo grafike koju cu postavtavljati na svakom postu kada budem zadavala nove zadatke. 


Zar nije prelepa? 
Meni se mnogo svidja, svaka cast Mici! 


Evo spiska ucesnika:

mia.07.05
jannettxx
StarTfacecool
IvaCoolCool
DivaKata
MilienaColl27
jovanavujovic
hanatopkitty
Lamija.Stardol
lana.beauty123
EmanaaKoll
Beyonce2Gold
CucaStar1
Icy.Eyeoftiger
MinaBabyBaby
Flora.stardoll
TrendyGirl.14
AnaSosic1
LuckyMicika
Majra5
coolnejrapink
funnycool545
Borovnicica
StarVanjaDoll
NataStarDoll01

Ako sam nekome ime pogresno napisala ispravite me u komentar. :) 

Sada prelazimo na 1. zadatak! 


Prva tema zadatka je:

"Jako je vruce, idem u najblizu prodavnicu u gradu da kupim sladoled,obucite me" 
P.S U prodavnicu volim da idem obucena komotno.

Stvari od kojih cete mi napraviti outfit nalaze se u mojoj cetvrtoj sobi.
PAZNJA! 
Ne vaze se stvari koje nisu date (Ako stavite bilo sta sto nije dato bicete disfakvalifikovani)
I naravno, ne vaze se stvari na meni (NIJEDNA STVAR)

Zadatak mozete uraditi do 04.07.2014. (sledeceg petka)

Sliku mozete staviti u: vasu prezentaciju, album ili mi poslati da e-mail adresu
Ako budete stavljali u prezentaciju ili album obavezno me obavestite u poruci ili na cavrljanju, obavezno ispod ili iznad slike napisite "Za takmicenje"
A ako budete preko e-mail adrese posaljite mi na: marinamaki308@gmail.com




To je to, ako vam nesto nije jasno napisite u komentar. 

SRCENO SVIMA! 


VOLI VAS VASA, 


16 коментара:

  1. Poslala sam ti na mail.♥
    EmanaaKoll ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман29.6.14. 13:32

    U albumu.
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  3. Zavrsila sam ^^
    Poslala sam ti na mejl ^-^

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман29.6.14. 15:16

    Slika mi je u albumu.

    TrendyGirl.14

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман29.6.14. 15:26

    Zavrsila sam ^^
    Poslal sam ti na mail :)nadam se da je dobro :'/

    funnycool545

    ОдговориИзбриши
  6. Poslala sam ti na mail.
    ~IvaCoolCool ♥♥

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман29.6.14. 16:00

    NIJE FER.Ja sam se priajavila a ti si me nisi stavila.Mislim necu se ljutiti ako je moglo samo toliko ali ako smo mogli svi,preskocila si me -.- Sve jedno uradicu hah :) -Solaratack

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман29.6.14. 16:17

    Zavrsila.:D

    U albumu je.:D
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  9. Poslala sam na e-mail:)Gle,ako izgleda cudno ja kada je vruce pa kada idem u trgovinu,uvjek se lagano obucem pa sam taj stajling napravila pa tome....xD
    -Fllora.stardoll

    ОдговориИзбриши
  10. hej mene nisi onamo napisala a prijavila sam se i svejedno sam stavila sliku u albumu
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман30.6.14. 14:47

    Gotovo ! Slika mi je u albumu !
    Majra5

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман29.7.14. 10:31

    kada ce druga runda
    - hanatopkitty

    ОдговориИзбриши