expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 6. 2014.

Sephora Giveavay - Izvlacenje

Hello dollies!

Kako ste?
Meni je bilo doslo da razbijem kompjuter kad sam videla da nema pojma da ista dizajniram novim delovima kose -.-

Neverovatno sam iznervirana.
Jos me jedna devojka proganja po stardoll-u da joj dam neku jaknu... Poludecu!

Secate se one male nagradne igre od proslog puta?

Evo ko ucestvuje:
 LuckyMicika
sunny_hey
jannettxx
MyLovee555
MinaBabyBaby
IvaCoolCool
mia.07.05
NataStarDoll01
bekaminaemka
anaJewelSSuper
CelebJasna
EmanaaKoll

(funnycool545 sam eliminisala zbog vredjanja na chatu, pa ona e ucestvuje. :)

A sada, video!

Dakle, nase dobitnice su:

mia.07.05
NataStarDoll01
MinaBabyBaby

Pa, nadam se da ste zadovoljne!
Izjasnite se u komentar koju boju zelite!
Prva koja napise da zeli odredjenu boju, dobija je!

Pa, nadam se da ste zadovoljne!
-Komentarisite :)

3 коментара: