expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 6. 2014.

Nova kolekcija trgovine Callie's Picks - "Print Perfect" - Issue No. 18 ♥

Hejj , kako ste? ♥
Ja imam bas puno obaveza danas posto mi mama
dolazi iz bolnice. Ostalo mi je jos 2-3 stvari da uradim , ali
imam samo jos sat vremena. :D ♥
Hocu da iznenadim mamu. :D

Dakle , jutros smo dobili novu kolekciju trgovine Callie's Picks i
ona se zove: Print Perfect. Sto u prevodu znaci: Savrseni printovi. ♥

Evo kako izgleda izlog u starplazi:
Iskreno , kada sam ugledala ovo bila sam razocarana. :"( ♥

Evo kako izgleda nova kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Dakle , cisto razocarenje... :"(
Pa , da li je moguce da nas nisu poslusali i stavili UGG cizme i RIO bandanu. :/
Sve sto mi se svidja u ovoj kolekciji su ova dva predmeta:
Sorc je inace bas vredan , jer je na bazaar-u najjeftini ovakav sorc 170sd. :OOO
A ova masna , ma znate svi koliko je vredna. ♥
Svi ostali predmeti su mi uzasni. Tako da sam kupila
samo sorc i masnu. ♥

Inace , postoje 4 predmeta za sc:

Meni se kolekcija uopste ne svidja , da nije sorca i masne mislim
da bi kolekcija bila totalna katastrofa. Ali ovako , bar su se izvukli. :D ♥

-Da li vam se svidja kolekcija? :)
-Kupujete nesto? ♥
-Komentarisite. :']






2 коментара:

  1. Анониман18.6.14. 15:08

    When I sent you to put in a new collection of Callie's Picks UGG boots and bandanna RIO you do not do this, you never listen to our demands. No offense but why would you need this'' Contact Us'' altogether, if you never listen to us :(

    Poslala sam im to,kad vrate javim vam,mozda me stvarno poslusaju i stave to u drugu kolekciju Callie's picks :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka ti cast! I ja cu poslati isto sto si ti i objavicu kada budem imala vremena ovde da i ostali posalju. ♥

      -MiciRainbow2

      Избриши