expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 6. 2014.

Fashion and beauty helper 6# - Summer Picks 2

Hello dolls! 

Propustila sam cijelu strku neki dan... No ono što sam naknadno pročitala stvarno nije fer. Dosadno vam je na praznicima pa vrijeđate sve oko sebe. -.- 
Dosadno vam je i vrijeđa vam se? Imam savršen prijedlog za vas. Stani pred ogledalo i izvrijeđaj osobu koju vidiš, a ne ljude koje ni ne znaš kako izgledaju. A uostalom koj vam je smisao tražiti ljude koje ne poznajete na internetu O.o

Za ono natjecanje se niste prijavili... Tko vam je kriv, imala sam tajnu namjeru pobjednici napraviti i grafiku :P Možda odem s bloga... Ne komentirate... No nije samo to razlog, svašta se nagomilalo... xD

-----

Da ne duljim, evo mojih makeup picksa. (Tj. po meni najbolje makeup boje za ovo ljeto)

*Ovo sam radila sve u dva dana, tj. dok sa radila prvi imala sam još ta usta.
1. Tirkiz/Plava
                                                     *na sliku sam zaboravila dodati rumenilo*
Ova kombinacija je baš fina za ljeto *o* Možete koristiti i plavu boju umjesto tirkizne. Oči istaknite s obje vrste maskara, te crnim i bijelim tušem i olovkom te malo umjetnih trepavica (kao uvijek). Stavite tirkizno i bijelo sjenilo. Dodajte blijed ruž. Za kraj, malo bronzera na obraze (idealan bi bio onaj iz Sephore,no ako ga (kao ni ja) nemate iskoristite onaj od SDA)(ja sam dodala još malo crvenkastog).
Savjet - Ako želite da blijedi ruž ne bude pre blijed ispod njega stavite neki taman (npr. crveni), kao što sam ja to učinila u ovom makeupu. Ako nemate blijedi ruž stavite samo sjajilo i to na sredinu.
Ideja+ - Ako želite malo neobičan look možete obrnuti boje za oči i usta, tj. staviti tirkizan/plavi ruž i mrvicu svijetlog sjenila. Tako će usta biti u prvom planu.


2. Narančasta
Zašto bi svuda trebale biti istaknute oči? U narančastom makeupu koristila sam narančasti ruž, bronzer(+ crvenkasto rumenilo), mascare i tuševe , te, naravno, trepavice. Oči sam sasvim lagano našminkala s malo krem svijetlog sjenila.  Možda na prvi pogled izgleda malo neobično, no kad se naviknete (meni) izgleda sasvim dobro...
Ideja+ - ako imate "sjajilo" it Transforma roze boje, možete staviti jedan sloj po sredini, izgledat će prirodnije.


3. Ružičasta

Kako ovaj makeup ne bi bio previše Barbie ubacila sam malo svijetlo zelene (premazala sam jedan sloj zelene s jednim slojem bijele). Mrvicu sjajila i rozo rumenilo su bili sasvim dovoljni. Naravno, ne smijemo zaboraviti umjetne trepavice... Umjesto crnog, eyeliner je ljubičast. Nisam ništa isticala već sam se fokusirala na prirodan izgled.
Savjet - ne stavljajte previše ružičaste jer će biti previše Barbie i napadno.


Evo ovo bi bile moji makeup Summer Picksi. Nekako me inspiriraju naračasta, tirkiz/plava i ružičasta za ovoljetne (xD) outfite.
 

5 коментара: