expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 6. 2014.

Stardoll Instagram spojler ♥

Hejj , kako ste mi? ♥
Ja evo doruckujem. :D
Da vas ne bih smorila , odmah cu preci na post. :)

Dakle , kasno sinoc smo dobili jedan spojler i on izgleda ovako:
*Prvo da vam prevedem sta je neki radnik Stardoll-a napisao...
Ovo je nesto sto mozete ocekivati i videti sledece nedelje...
Hmmm , sta to moze biti? Ja se nadam da ce te imati
zabavnu #subotu! #stardoll 
♥♥♥
*Verovatno je kod njih bilo podne , pa su napisali: "ja se nadam
da ce te imati zabavnu #subotu" Ipak oni to pisu iz Svedske. ♥

Dakle , jos se tacno ne zna sta predstvlja ovaj spojler , ali
ja sam citala razne blogove i oni misle da ce to biti:
Dior tribute , Missoni Home tribute , ili nova LE kolekcija inspirisana
novom letnjom kolekcijom Dior-a. ♥

Pa , ostaje nam samo da cekamo. ♥

-Da li vam se svidja spojler? :)
-Sta mislite , sta ce to biti? ♥

-Komentarisite. :]



4 коментара: