expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 6. 2014.

Missoni Home tribute - uskoro ♥

Hejjj , kako ste mi? ♥

Dobili smo jos spojlera , ovog puta je 
rec o novoj tribute trgovini Missoni Home.
Pa , evo kako izgledaju ti spojleri:

Dakle za sada znamo kako ce izgledati kese i kutije i logo. :D ♥
Meni nesto govori da ce to biti predmeti iz posta
koji sam napisala pre ovoga. 
Post se zove: Spojleri ♥
Mozda i nisu... :/
*Razmisljala sam da nisu , zato sto u naslovu trgovine pise "HOME" ,
sto znaci kuca. Pa sam mislila da je dekor , ali posto su ovakve kese , 
shvatila sam da nisu. Pa sam zato mislila da su oni predmeti , 
mozda i jesu. ♥
Pa ostaje nam samo da cekamo i saznamo. ♥

-Da li vam se svidjaju kesa , kutija i logo? ♥
-Da li i vi mislite da ce to biti oni predmeti
koje sam objavila u prethodnom postu? ♥

-Komentarisite. :)


2 коментара: