expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 6. 2014.

Stardoll takmicenje - Ramadan/Ramazan ♥

Hejjj , kako ste mi? ♥
Juce ili prekjuce/prekljuce smo na Stardoll-u dobili
jedno novo takmicenje. Takmicenje je povodom
praznika muslimana , koji se zove Ramazan i traje mesec dana , 
pritom sve celih mesec dana posti. ♥
Toliko znam o tom prazniku , najbolje znaju oni koji su muslimanske
vere. :) ♥
Evo gde mozete pronaci takmicenje:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
I kada kliknete na sliku takmicenja , otvorice vam se ovakva stranica:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Pa sve sto treba da uradite je da napravite outfit i da posaljete tu sliku.
I dalje nisam sigurna kako da posaljem. :D
Verovatno samo sacuvate u album , nisam sigurna. Ako neko zna , neka
napise u komentaru. :)
Inace rado cu ucestvovati , iz razloga zato sto postujem svaciju veru i svaciji
praznik. Tako da cu ucestvovati. ♥
Sto da ne?!
Pobednice ce biti proglasene 30. juna , 7. , 14. i 21. jula! ♥
Sve pobednice ce dobiti nagradu od po 15 stardolara. :)


-Da li vam se svidja takmicenje? :)
-Hocete li ucestvovati? ♥

-Komentarisite. ♥



9 коментара:

  1. Анониман24.6.14. 17:39

    Ja sam muslimanka i naravno da cu ucestvovat sto se tice oblacenja oblacite duze stvari tj . Majice dugih rukava takoder i suknje duge do poda :)
    -lala02true

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24.6.14. 17:41

    Ja sam muslimanka i stvarno se slazem sa tobom. Tako sam i ja bila se prijavila za Uskrs, zato sto mislim da se tudja vjera treba postovati i nema razloga da ne ucestvujem. Inace, sto se tice toga ja sam se slikala za to i prijavila, nadam se da cu barem neko mjesto osvojiti mada cisto sumnjam. Stvarno, svaka cast, mislim da stvarnp treba biti vise ljudi kojo razmisljaju kao ti. :-* :-D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман24.6.14. 17:43

      Stvarno* koji*

      Izvinite na greskama na mobu sam :) <3
      Inace zab. Sam se potpisati xd

      MyLovee555

      Избриши
  3. Postujem svaciju veru, naravno da cu se prijaviti. (Iako znam da necu nista osvojiti). Ali prosle godine je bolo bolje, zar ne? Bio je onaj tocak i dobijali smo stvari, cini mi se 5 sd, i oko 200 sc. I to su svi dobijali, ali nista ne kosta ako se prijavim. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман24.6.14. 18:40

    Ja bih se rado prijavila, jer postujem svaciju vjeru, ali ne znam kako se treba obuci. A i ne znam kako se prijaviti. Ako neko zna, neka pomogne. :D

    TrendyGirl.14

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман24.6.14. 21:06

    Salje se tako sto ispod odaberes fotku,a onnda klikni na -posalji za takmicenje!SHINYMOMOMOM ^_^

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман25.6.14. 11:07

    Ja sam se prijavila.Sto da ne?
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  7. Postujem tudu vjeru pa tak da sam se prijavila :)

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  8. Ja sam muslimanka,naravno da cu se prijaviti.♥ Za Ramazan se oblaci duga haljina,dugi rukavi.:) Ma ukucajte na google-u :"Ramadan outfit" mrzi me objasnjavati vam xD :)

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши