expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 6. 2014.

Ja se izvinjavam, sta je ovo!?

Hello dollies!

Upravo zdere lubenicu kao da sam je videla prvi put u zivotu.
Danas cu puno sedeti u WC-u :D

Anyway, videla sam nesto mnogo cudno!
I to po drugi put!

Nemam pojma sta je ovo, pa zato pogledajte:


(Kliknite na sliku)

Posetila sam jednu devojku koja je visoki nivo i Royality i ova crta je bila preko njene GB!

Ne znam sta je ovo?
 Inace, to nije prvi put, videla sam je jos jednom ranije.
 
Da li vi vidite ludacku crtu?
Sta mislite sta je to?
-Komentarisite molim vas!

4 коментара:

  1. To sam i ja vidjela kod par cura al sve su visoki nivo i royalty

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман27.6.14. 15:38

    Vrv je neka greska.Stardoll ce to sigurno ukloniti uskoro.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман27.6.14. 21:35

    Meni se to nije jos desilo.
    -kittySarah1122

    ОдговориИзбриши