expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 6. 2014.

Skoro besplatni "In The Middle Books" predmeti ♥

Hejjj , kako ste mi? ♥
Evo , ja sam malo pretrazivala po katalogu u starplazi i ugledala sam
nesto bas cool. :D
Secate li se spojlera za trgovinu "In The Middle Books"? :D
E , pa , zvanicno je ta trgovina "otvorena" , ali u katalogu. :D

                                                     Evo kako mozete pronaci te predmete:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Idite u starplazu. Zatim idite u katalog. :)
Onda izaberite moda. :)
Onda ce vam se pojaviti ova lupa za pretrazivanje. Kliknite tu i izaci
ce vam ovo sa bojama i trgovinama. Onda vi kliknite na ovu roze/ljubicastu
strelicu i trazite dok ne nadjete trgovinu "In The Middle Books".
Kada nadjete , kliknite na nju. :) ♥

(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kako bi ste videli sve predmete , kliknite opet na onu lupu i ono
za pretrazivanje ce se povuci. :)

Eto! Predmeti su preslatki i skoro besplatni. :)
Pa ne moze bolje od toga. :D ♥


DODATO:
*Specijalno se zahvaljujem BadMiljana , zato sto nisam znala da ima jos 
skoro besplatnih predmeta. Hvala ti. ♥

Dakle , postoje jos skoro besplatnih "In The Middle Books" predmeta. :)
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Mozete ih pronaci na isti nacin kao u katalogu - moda , ali samo idite
na ljepota i pretrazite kao za modu. :) ♥

(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Mozete ih pronaci na isti nacin kao u katalogu - moda/ljepota , ali samo idite
na dekor i pretrazite kao za modu/ljepotu. :) ♥

P.S nisam sigurna da ce biti zauvek ovako niske cene , skoro
besplatne. Pa zato , "trcite" u starplazu i kupujte dok je ovako. :) ♥

-Da li ste nasli predmete? ♥
-Da li vam se svidjaju? ♥
-Kupujete nesto? :)

-Komentarisite. ♥



5 коментара:

  1. Zaboravila si da stavis da ima takvih stvari i u dekoru i u lepoti. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24.6.14. 14:49

    Stvari su prekjut..
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  3. Stvari nisu nešto ali sve što je besplatno ja ne propuštam.:D

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман20.3.17. 18:11

    sta da izaberem u stardollu modu,dekor ili ljepotu kao moju profesiju?plz brzo mi odgovori

    ОдговориИзбриши