expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 6. 2014.

Novi delovi kose u StarDesign Hair - Curlfriend ♥

 Hejj , kako ste mi? ♥
Prvo zelim da vam se izvinim sto kasnim sa postovima , ali
zaista sam juce bila prenatrpana obavezama. :/ Prosto , nisam stigla.
Takodje danas imam mnogo obaveza , a nista nisam uradila jos zato sto
sam se probudila pre 15 minuta. :/ Znam , sace neki reci da sam spavalica itd...
Ali sam legla tek u 01:00 , a i posto sam spavala kod bake , pa sam spavala i sa bratom
zajedno (krevet je ogroman , moze 4 osobe da stane) , celu noc se okretao i budio me. :D

Eto , sada znate razloge zasto kasnim sa postovima. :) ♥

Nego , da predjem na post.
Juce smo konacno dobili nove delove kose. ♥
Jupiiiii! ♥

Set novih delova kose se zove Curlfriend , i evo
kako izgleda slika u poruci:
Presavrsenoooo *__* ♥

I evo kako izgleda taj ceo novi set i novi delovima kose:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)

(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)

Ja sam ocarana sa novim delovima. Mnogo je lakse da se napravi kosa.
Plus , delovi su krupniji , tako da jedna lepa kosa sa ovim delovima kosta
od 10-20sd. SAMOOO. :D Takve kose sa onim prethodnim "Basic" delovima
bi kostale 30-40sd. :D ♥

Evo i mog dizajna sa novim delovima kose:
Meni se iskreno mnogo dopada. :) ♥
I napravila sam ga vrlo lako. Kosta me samo 20sd. :D ♥

E sada da vam objasnim nesto...
Basic delovi su oni delovi koje smo imali pre , tako da kada kliknete
tu da pravite kose , pojavice vam se stari delovi.
Curlfriend delovi su novi delovi , i kada kliknete tu pojavice vam se 
novi delovi. ♥

Takodje se malo promenio izgled celog Hair StarDesign-a. Ali ne
mnogo. :D ♥

Jedino mi se ne svidja to sto nemam vise mesta za nove kreacije , a zao
mi je da izbrisem stare. :/ ♥

Takodje , dolaze nam jos delova kose! :D
Jedva cekam! ♥

Pa to bi bilo to. ♥

-Da li vam se svidjaju novi delovi kose? ♥
-Da li ste vec probali da pravite kose? ♥

-Komentarisite. ♥





2 коментара:

  1. Анониман27.6.14. 13:51

    Mnogo mi se svidja tvoja kreacija..Delovi su preelepi..
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман27.6.14. 16:01

    Daa,nisam neki sturcnjak za basic delove ali ovaj set obozavam :) Uspem nekad i da napravim kosu za 'samo' 7 stardollara :D -Solaratack

    ОдговориИзбриши