expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 6. 2014.

#21 S.I.D.S

Hejj ljudi! 

Kako ste?  

Ja sam uzasno, jako sam se razocarala u pojedince!

Da li je moguce da ste toliko znatizeljni i da ste u stanju da trazite necije slike na facebook-u?
I jos kad pronadjete da hejtujete tu osobu?! 
Da stavljate njene slike na blogu naseg aska? 

!!!STRASNO!!! 

Molim vas procitajte ovo:

http://ask.fm/SveoStardolu/answer/114101808875

Ja bih molila da ubuduce to ne radite, za ovo cu se obratiti Mici i ona ce odluciti sta da radi.

Stvarno, NEVEROVATNO! 


Taman sam htela da vas obradujem, ali nista od toga.
Mnogo sam iznervirana! 


Sada prelazim na rubriku..

Jedno pitanje za vas:

Kada odete u prodavnicu i naidjete npr. na dvoje istih farmerica, ali jedne su svetle a druge tamne koje izaberete i zasto? 

Danas upravo imamo isti problem.
Ako ne znate o cemu je rec, nastavite da citate! 


Prva devojka je Matiblabla


Mhm,mhm,mhmm..
Iz daljine izgleda potpuno skladno, ali kada se priblizite videcete da majicu i sorc nije dobro namestila.
Prvo: Savrseno je uklopila boje, zelena majica, teksas sorc i zelene patike. PRELEPO! 
Drugo: Kao sto sam rekla, nije dobro namestila sorc i majicu, po meni trebala je prvo staviti sorc pa tek onda majicu. 
Trece: Ove naocare su totalni promasaj! Toliko se neuklapaju uz outfit, da ja nemam reci. 
I cetvrto: Presiroka su joj ramena, i onda izgleda deblje i majica se povecava. 


Druga devojka je devojka8

Takodje je prelepo uklopila boje, teksas gornjak, teksas sorc, bela majica, bele platforme.
Prvo: Mozda je mogla da nadje neke druge platforme.
Meni se taj gornjak ne svidja, nekako je suvise sirok. :/
Drugo: Mozda je mogla prvo staviti sorc pa majicu, ali i ovako je dobro.



E'o i danasnjeg "veznika"..


To je naravno SORC. :D
Mozete ga pronaci u trgovini/prodavnic Bonjour Bizou kosta 11 sd. :) 
Ja ga nemam, a ni ne planiram da ga kupim. 
Boja mi je jako tamna, pa mi se ne svidja. :/


Evo zbog cega sam vas pitala ono na pocetku, upravo zbog ovga:

(Izvinite sto nisu u istoj liniji, ali slike nisu iste velicine)
I tako kada naidejte na ovo, sta na kraju odlucite? 


Da li vam se dopao danasnji post?

♥ Komentarisite ♥

VOLI VAS VASA,










3 коментара:

  1. Super je post,a za anonimce strasno..Nemogu da vjerujem o.O

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23.6.14. 20:00

    Ma neka luda pisala svasta. I da je najruznija devojka u univerzumu bitno je da je dobra kao osoba i da pise super postove! Meni se lepse obukla 2. devojka a stvari biram tako sto napravim kombinaciju i onda kupim

    ОдговориИзбриши
  3. 1 djevojka mi se ljepse obukla


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши