expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 6. 2014.

Nova kolekcija trgovine nakita Epiphany ♥

Hejjj , kako ste mi? ♥
Eto saznali smo , onaj spojler od juce nije bio
DKNY , vec epiphany. :"( ♥
Pa dobro , i onako nemam stardolare. Trenutno skupljam. :D ♥

E sada , evo kako izgleda grafika nove kolekcije:
Meni se grafika po prvi put , uopste ne svidja. Nije im dobar efekat ,
vrlo malo su sencili. Sminka se ne slaze... Ne znam... Jednostavno mi se ne svidja. :/ ♥

Evo kako izgleda izlog u starplazi:
Ne znam , nekako mi izgleda prazno i prenakindjureno. :/
*Ova zelena ogrlica je iz nove S/S 2014 Dior kolekcije , i 
mi smo mislili da je to bio spojler za novu tribute DIOR trgovinu , 
ali kao sto vidite nije... Nazalost. :/ ♥

Konacno , evo kako izgleda nova kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Hmmm... Pa mogu reci da kolekcija nije losa. Ali s obrzirom
da se sam ovaj nakit moze staviti samo u salonu lepote , to
me iritira , i zato sam kupila samo prsten za sc. Koji verovatno
necu nikad staviti. :D ♥

Evo i dva predmeta za sc:
Pa i nisu nesto. Meni se prsten svidja , ali ova ogrlica...
NEEEE. :/ ♥


To bi bilo to. :)

-Da li vam se svidja nova kolekcija? :)
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. ♥





1 коментар:

  1. Анониман19.6.14. 20:18

    Nista ne kupujem, ne sviđa mi se, možda jedino prsten :)

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши