expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 6. 2014.

#25 SIDS

Heeej! 
Znam da nisam pisala ovu rubriku vec koji dan, ali bila sam prezauzeta drugom rubrikom. :D
Molila bih sve one koje se nisu prijavili na vreme da ne rade zadatke jer im necu priznati. 

U poslednje vreme sve vise i vise vidim one jednostavne, lepe outfite. 
Oni su napravljeni od majice, sorca (pantalona), patika (cipela), i neke torbice. 

Meni je to popuno okej, a vama? 

Zasto sam vas ovo pitala? 

Zato sto danas imamo veoma jednostavne outfite. :)


Prvi je od lutke ZeHrA_SuPeRsTaR

Boje je prelepo ukombinovala. 
Stvarno, nemam reci. 
Ima ukusa, ustvari outfit nisu lepe stvari iz popularnih prodavnica/trgovina nego je to kombinacija stvari koje vec imas. 
Ovo je bas to, kombinacija stvari koje je imala. 
Mozda da su helanke druge boje, bilo bi lepse ali nema veze. :)


Druga lutka je PrincessAntea99
I ovo je prosecan outfit, boje je prelepo ukombinovala, svaka cast. 
Mozda bih ja izbacila torbicu, jer je nekako suvisna. 
Top i sorc se potpuno slazu sa patikama i to je dovoljno. 
Ovaj top sam trazila 100 godina i nisam ga nasla ni dan danas. xD 


Danasnja rubrika ne bi postojala da ove dve devojke ne vezu patike
Ja ih obozavam!
Uz sve se lazu i tu nema sta da se kaze! 
Mislim da su seo vakve iste patike skidale kao besplatne stvari. 
Ali nema veze, patike mozete pronaci u katalogu po ceni od 40 sc. 
Po meni malo kostaju, ali dobro je sto nisu skupe jer su pristupacne svima. 


To bi bilo to, da li vam se svidelo? 

P.S Ovo vazi samo za ucesnice MSUTR-a, javite mi u moju GB gde cete ostaviti sliku. 
P.S Ja vas necu cekati, jer je vecina uradila.  


VOLI  VAS VASA, 





4 коментара:

  1. Анониман30.6.14. 14:52

    Ja imam te patike i obozavam ih.:D Takoder, meni je taj top prelijep ali nigdje ga ne mogu naci.:/ Ovo za MSUTR sam stavila u album.:D
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман30.6.14. 15:27

    Meni su outfiti cool, a i ti Marina stvarno divno pišeš ovu rubriku. Svaka čast!!!
    - hanatopkitty

    ОдговориИзбриши