expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 6. 2014.

Nova kolekcija trgovine It Girls ♥

Hejjjj , kako ste mi? ♥
Kod mene je bilo bas jako nevereme. Kapljice kise
su bile jako krupne , skoro kao grad i toliko je brzo
i jako padala , da se 5-10 metara dalje nije videla ni jedna kuca od
kapljica kise. :OOOO Munje su sevale , gromovi su pucali. A tek oblaci ,
nikad crnji i strasniji. Uzas... :OOOO

Nego , da ja predjem na post. :D ♥

Dakle , dobili smo novu kolekciju trgovine It Girls i evo
kako izgleda slika u poruci:
Grafika mi se inace svidja , ali ne znam sta su uradili sa ovom rukom
ove devojke sa plavom kosom. :OOOO ♥

Izgled izloga u starplazi:
Sta sam prvo pomislila...
Jojjj , ovo mi se uopste ne svidja... :/
Iskreno i ne svidja mi se. :/ ♥

I konacno , evo kako izgleda cela kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kolekcija mi se uopste ne svidja. Neki predmeti su uzasni. Boje
na nekim predmetima su katastrofa. Svidja mi se samo plavi sorc ,
crno-bela majica i bela suknjica. :) Ali cisto sumnjam da cu ista
kupiti. :/ ♥

Postoje dva predmete za sc i evo kako oni izgledaju:
Svidja mi se ova majica za sc , pa sam je i kupila.
Stikle mi se uopste ne svidjaju i ne svidja mi se boja. :/ ♥

Celokupan utisak:
NE SVIDJA MI SE. Jedna od losijih kolekcija. :/ ♥

-Da li vam se svidja nova kolekcija? ♥
-Kupujete nesto? :)

-Komentarisite. :]




5 коментара:

  1. Анониман25.6.14. 19:57

    I meni se takodje svidja samo majica,ali je necu kupiti,jer nestoji lepo mojoj lutki.
    -KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Kupila sam samo štikle,meni se sviđaju,al majica mi nije baš neka.A kolekcija užas.


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман26.6.14. 08:44

    Kolekcija je meni prelepa..Svidjaju mi se ovaj prrugasti kombinezon,prugasti kupaci i prugaste pantalone..I obozavam ove stikle za sc..
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  4. Stikle za sc,su grozne,majica za sc manje/vise,prugasti kupaci,plava haljina,roza haljina grozno!Kolekcija nikad gora,Uzas!Razocarala sam se.○.○

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман26.6.14. 11:55

    Kada sam gledala na naslovnici mislila sam, a boze ova kolekcija je predivna ali kada sam usla: -_- nemam riječi. Haha, inače slažem se sa svime što si rekla šta ti se sviđa da ne nabrajam i ja ponovo xD :)

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши