expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 6. 2014.

#23 S.I.D.S.

♥ Heeejj ♥
Danas sam posebno srecna jer sam pronasla vise parkova za moju rubriku. 
Ali, nazalost nisam mogla da vam pisem jer je bilo nevreme kod mene. 
Necete verovati sta mi se desilo, pre neki dan sam napisala Mici predlog o za novu poruku opis je bio kilometarski.Jos se ja cudim zasto mi Mici ne odgovara, i sada je pitam, kad ona nije ni dobila poruku.  Bog zna kome sam poslala. xDD 

Znam da nije na meni da pricam ali razocarala sam se sa novom kolekcijom It Girls. 
Jednostavno, ocekivala sam mnogo vise od ovoga. 
Ali okej je, ima par stvari koje mozda kupim. 


Da li vam je nekada zao zbog toga sto neki deo odece nije u prodaji? 
-Meni je danas jako tesko da pisem, jer su tu moje nesudjene stikle. xd


Prva devojka je CoolSanja2:

Nekako je nakindjureno, zar ne? :D 
Ovako, da je skinula te slusalice koje joj apsolutno ne trebaju i da je skinula tu tarukvicu koja se ni uz sta ne slaze to bi izgledalo savrseno! 
Naravno bez te secerne vude. xD 
Jedina zamerka je to sto je prvo stavila platforme pa onda pantalone. :)

Druga devojka je ana.zvezda

OMG unistila je sebe sa ustima. :3 
Ali, ja se ne bavim time, meni je bitan njen outfit. 
Kao prvo meni se ne svidja ta kosulja, nekako mi je ruzna. 
Sorc cini mi se dobila od akademije, to je jedan od boljih pokona. 
Platforme mi uz tetovazu nikako ne idu. 
Nakit je takodje suvisan. 


Moje stikleee.. :'( Kada se setim koliko sam ih samo htela, i taman odlucim da ih kupim kad ono vise nisu u prodaji. Ahaha, takve sam ja srece celog zivota. 
Ne vredi da pisem gde su se kupovale, kada ih vise nema u prodaji. 
Mozete ih naci na StarBaazaru, i to jako tesko. :D 


Sta mislite o danasnjem postu? 
Uskoro cu poceti sa takmicenjem, bice veoma zanimljivo, a i nagrade ce biti odlicne. 
Da li ima zainteresovanih? 

VOLI VAS VASA,





7 коментара:

  1. ja ti iimam te stikle ako hoces da ti ih prodam za 15-20 sd
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши
  2. Štikleee *____* kolko ih samo želim,aaaaa..
    Realno nijedna nije,al prvu cu izabrati..
    Hoćeš meni prodati štikle?


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман26.6.14. 08:40

    Stikle su pree ali ove dve nisu ih lepo iskombinovale..

    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Imala sam stikle na starom profilu,i nisam ih skidala :D :X

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман26.6.14. 11:51

    Aaaa te štikle, kao da mi čitaš misli. Baš sam ih htjela kupiti i nema ih više uff.. :(( Neka ih neko meni prodaa xD Inače, nijedna se nije lijepo obukla, ja ipak biram prvu.

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман27.6.14. 11:33

    Izvini si mozda pomislila da li to njih vredja?! -.-
    Dobro ana.zvezda vise ne igra sd ali mozda CoolSanja2 povredjena barem malo...
    A i ti bre nisi neka lepotica -.-'
    Nosis onu majicu uz onu suknju sto uopsye ne ide!
    Ma na tebe nista ne ide :P

    ОдговориИзбриши