expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 6. 2014.

Obavestenje!

Heeejjjj!
Kao sto i sam naslova kaze imam jedno obavestenje za vas (vise njih)
Pre svega zelim da vas zamolim da ne trezite nasa imena na fejsu ili drustvenim mrzema i kad nas 'nadjete' stavite tu sliku na ask!
Zasto?
Zato jer ako odgovorimo na pitanje SVI mogu videti tu sliku,a mi ne mozemo znati ko gleda tu sliku i da li ce nekom idiotu (izvinite na izrazu) pasti nesto glupo na pamet (znate na sta mislim)
Danas se jedan pametni Anonimac setio da traze na fejsu jednu nasu bloggericu,nije nasao pravu sliku i poslao je nama,tvrdeci da je to 'ONA' i da ima 'jak' dokaz da je to 'ONA'
Znaci,Anonimce,ako citas nije to 'ONA' -.-'
Ko zna ciju sliku ste nasli i stavili i mislite da je ona....
Da li je to uredu? 0.0
Nije
Tako da vas jos jednom molim da to neradite,jer je bezobrazno,a i male sanse su da nas nadjete!
I tu stajemo sa ovom temom!
Nadam se da se ovo nece vise desavati,ako se kojim slucajem desi pitanje ce verovatno biti izbrisano i ignorisano.
O kojoj bloggerici je rec ne zelim ovde da napisem!

Sada idemo na drugo obavestenje
Pa ovako....
Vi niste aktivni,ne komentarisete,cak mislim da imamo i manje pregleda (tako mi izgleda)
Molim sve citatelje malo da se aktiviraju!
A to nas dovodi i do treceg obavestenja

Necu pisati do jula ili polovine jula
Zasto?
Neaktivni ste,nista ne komentarisete (ne samo meni vec svima) tako da sam ja odlucila da 'pauziram' bloganje
Napisala sam Milici poruku,ali ne znam da li ju je videla niti procitala. Ne mogu uci u poruke ni na Stardoll jer nece da mi se ucita stranica,ne znam zasto :|
Znaci nista od mojih postova do jula,polovine jula.
Nadam se da ce me Mici pustiti malo da se odmorim i malo da se 'stabilizuje' ova stvar sa komentarisanjem,pitanjima i postovima i to...
A i imam porodicne probleme : /
Mozete sada da me hejtujete i da se ljutite i da placete i da me mrzite (xD) sami ste krivi :'D
Salim se
Mislim da cete biti srecni konacno odmor ne samo za mene vec i za vas :')

I da ne dodje do zabune
NE DAJEM OTKAZ ILI BILO STA SLICNO JEDNOSTAVNO DOK SE NE POPRAVI SVE TO NECU SE VRACATI!

-Natasa
*ne mogu da stavljam potpis*


2 коментара:

  1. Poneki su toliko glupi(izvinite) da je to neopisivo..-.- Nemam rijeci.....;O

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23.6.14. 09:17

    : ((( De brate ajde KOMENTARISITE NESTO!

    MilenaColl27

    ОдговориИзбриши