expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 6. 2014.

Styling in Suite # 40 - MinaBabyBaby ^_______^

Heeeejjjj!
Kako ste mi? :D
Ja ne mogu da verujem da je vec 40. post (*-*)
Jako  sam zadovoljna posto su mnogo ucestvovali u kvizu pa cu ga cesce objavljivati!
Okej!
Sad da predjemo na post!
Stajling sam radila na Miini :D
Posle nje ide CelebJasna pa ako ne bude prijava onda cu oblaciti koga stignem xD
Evo stajlinga:
Nista bez Basics suknje *Q*
Nadam se da vam se svidja!
To bi bilo to u ovom postu! ^-^
Danas cu vas mozda malo manje gnjaviti ako odem na selo :D

-KOMENTARISITE!

7 коментара:

  1. Анониман17.6.14. 14:59

    Prijava

    -StarVanjaDoll

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман17.6.14. 15:14

    Stajlinzi su, kao i uvijek, odlični. :)

    TrendyGirl.14

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман17.6.14. 15:21

    prijava
    marijamakimaka

    ОдговориИзбриши
  4. Odlično si je uredila.Najviše mi se sviđa prvi.
    I da,prijava!

    -monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман17.6.14. 18:10

    Super su :D Mozes li molim te na meni?
    Lina (Mini-Maus.)
    (na mobu sam)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман17.6.14. 18:22

    Prijava!CucaStar1

    ОдговориИзбриши
  7. Meni su super svi,kada bih birala ne znam sta bih izabrala..♥
    Iako na stardoll-u ne ulazim vec duzi period (tj.3 mjeseca) ipak cu se prijaviti.:D♥
    Prijava.♥
    FunBibi123super

    ОдговориИзбриши