expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 6. 2014.

Take a BASICS look :'] ♥

Hejjj , kako ste mi? ♥
Verovatno se cudite naslovu , posto ja u skorije
vreme nisam nista sem novosti i spojlera objavljivala. :D
Ali sta cu , nisam imala vremena. I sada nemam , jer mi je mama
u bolnici pa radim sve kucne poslove koje postoje. No , ipak
sam nasla vremena i za ovaj post. ♥

Dakle u ovom postu cu vam pokazati tri BASICS stajlinga , koji
su jako jeftini a savrseno izgledaju. ♥
Let's go... :D

1. outfit:
Ovo je iskreno meni najomiljeniji outfit. ♥
Sve sto vi treba da znate , je da uklopite boje. ♥
Koristila sam samo dve boje. A to su pink/ljubicasta i bela.
Zar ovaj outfit ne izgleda prelepo? ♥
Ja mislim da je ovo savrsen outfit za neku setnju po parku itd... :) ♥
Mozete iskoristiti ovakav outfit i u stvarnosti. :) ♥


2. outfit:
Ovo je vec nesto potpuno drugacije. Jedan poseban
poslovni outfit. ♥ Ovo jednostavno svakom pristaje.
Savrsen je za jedan obican poslovni dan (bilo bi pozeljno da
je suknja samo malcice duza xD). Ovde sam koristila 3 boje , iz razloga jer
nisu bile ni bele ni crne baletanke. :D ♥
Inace , ovaj stajling je pogodan i u stvarnosti. :D


3. outfit:
Ovo je jedan 'casual' style. Mozete ga nositi svaki dan , za skoro
svaku priliku , a izgledacete uvek savrseno. *__* ♥
Koristila sam samo dve boje , ali ja mislim da sam ih lepo uklopila. :D ♥
Ovo je vrlo pogodan outfit za stvarnost , i trebalo bi da svako ima ovako
nesto u svom ormaru. :) ♥


Pa to bi bila ta 3 BASICS look-a. :D ♥
Nadam se da su vam se svidela. :)
I nadam se da ce te ih isprobati. :) ♥

-Da li vam se svidjaju outfiti? :']
-Koji vam je najomiljeniji? :'3
-Da li mislite da trebam da pisem vise ovakvih postova? ♥

-Komentarisite. :)



4 коментара:

  1. Sva 3 su super,trebala bih da pisati


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Svi su super,ali prvi mi je nekako najljepsi.♥
    -Lejla ^^

    ОдговориИзбриши
  3. Sve je lepo i zao mi je sto ti je mama u bolnici,ali mi je drugi nekako lepsi od svih ostalih!

    ОдговориИзбриши
  4. Sva tri su odlična! :D Prvi je nekako proljetni, drugi malo ozbiljniji a treći hmm...nekako ljubičast. :) Nemogu se odlučiti koji mi je najbolji.

    ОдговориИзбриши