expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 6. 2014.

HotBuys Wedge Sneakers ♥

Hejj , kako ste mi? ♥
Ja sam odlicno. Bas sam lepo raspolozena
od jutros. :D ♥
Dakle , da ne duzim. :D

U starplazu nam je stigao jos jedan predmet iz junskog Hot Buys-a. ♥
Tacnije , ove savrsene patike su stigle u starplazu:
Mozete ih pronaci u trgovini Original Future , po ceni od 11 stardolara. :) ♥
Nisu toliko skupe , meni je dopadaju. Ali kao i svaki dobar Hot Buys , mora
da ima neku gresku , a ovog puta , kao i proslog puta rec je o pikselima , pogledajte:
Stvarno vise nije fer. Ne prave vise onako kvalitetne Hot Buys predmete kao nekad , 
i plus im nabiju cene. Ja sam razocarana. Patike mi se mnogo svidjaju , ali neverujem
da cu ih kupiti. Kupicu ih 100% ako poprave ovu gresku. :) ♥

Evo kako ove patike izgledaju u stvarnosti:
Presavrseneee suuuu *___*. Sve bih dala da imam ovakve jedne
u stvarnosti. Nego , najnovija vest , ovo je dizajn od jedne od
najpoznatijih modnih kreatorki koja se zove: Donna Karan.
A pun naziv njenih radnji je: Donna Karan New York , a kao
sto znamo svi , kratak naziv je: DKNY! Verujem da svi znate za  ovu marku i
da svi znate koliko je ona poznata na Stardoll-u. Mozda cu samo zbog toga kupiti
one patike. ♥ 
Znate li koliko kostaju ove patike u stvarnosti?
Ja sam malo proguglala i pronasla sam da kostaju cak 165 americkih dolara na official
DKNY sajtu. Inace 165$ je otprilike 14,000 dinara - 150 eura (otprilike). :D ♥
Malo je skuplje nego sto bi trebalo. Ali vredi svake pare. Moja tetka ima slicne ovakve , 
i platila ih je 20,000 , ali traju joj vec 2 godine. :D ♥

Malo poduzi post za jedan Hot Buys predmet , zar ne? :D

-Da li vam se svidjaju patike? ♥
-Kupujete? :)
-Da li su vam lepse na Stardoll-u ili u stvarnosti? :)

-Komentarisite. :]




1 коментар: