expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 6. 2014.

Stvari koje na stardoll-u ne treba raditi...

Hello dragi moji hejteri!
Hhahaha, ako ste mislile da cu da idem da skacem sa mosta zato sto neko anoniman misli da imam velilki nos prevarili ste se :D

Buuuuuhuuuuu, neki anonimac misli da sam bubuljicava... Idem da placem i da secem vene!

I da, cak niste ni nasli moju sliku :D

Natasu i Milicu imam za prijatelje na facebook-u, i one znaju kako izgledam, tako da, ako Nata kaze da me niste nasli (ja nisam bila tu), onda niste.

I da, ako sada nastavite sa potragom treba da znate da je moj PRAVI facebook profil sada zakljucan, i da me vise ne mozete naci. Ko zna ko je ona devojka koju ste spopali na Ask-u xD. Tako da, bilo koja druga Natalija Lazic koja ima otkljucan profil, moze da zavrsi na temi hejtanja, ali ti zasigurno necu biti ja, jer je sada oj profil otvoren samo za moje prijatelje iz skole :D

A cisto sumnjam da je taj anonimni pametnjakovic olicenje lepote, tako da, :D, ovde se ova rasprava zavrsava.

Idemo na post!

Verovatno razmisljate odakle meni ideja da ja vama bilo sta branim na sd xD

Ali ja cu samo napisati nesto o stvarima koje ne treba raditi svojoj jadnoj dollie xD

A u salonu su lepote. Od delova lica, pa do sminke.
Let's go! :D

NEMOJTE UDEBLJAVATI LUTKU!

Izgledacete kao Hulk xD
Jer cete imati siroka tamena i debele noge... Ko jos to zeli? Ja ne razumem zasto ta opcija uopste postoji! Mislim, pogledajte razliku: 
Mislim, zasto bi neko to zeleo?
Nije cak ni lepo 0.0
 
Okej, idemo dalje!
 
 Ovo su ne preporucljive oci :D

Ne kapiram zasto postoje xD
To koriste samo hakeri kad hakuju lutku, pa vlasnici nabijaju na nos taklo sto je 'uruzne' (ja i moji izrazi xD). Molim vas ne nosite ovo :D

Kao i ova lica :D

Izgledacete kao da imate podbradak! Ne kaznjavajte tako svoju dollie :D Nije vam nista zgresila :D
I, sada idemo na 'zabranjene' usne!


Smesno je xD
Izgledaju kao da ste dobile napad epilepsije.
Na Beyonceinom koncertu koji je bio pre neku godinu, jedna zena ispred mene je igrala kao da je ukljucena u struju. Ja sam je snimala. I imala je ovaj izraz na licu, kao da ina epilepsicni napad :D

Okej, 3 stvari koje ne smete raditi kad sminkate svoju dollie!


1. Ne stavljajte tako rumenilo! Izgledacete kao da vam je vruce, ili kao da ste upravo prosli pored nekog decka, (kao ja xD) ili kao da ste sad dosli iz teretane ili kao da vam je neko lupio samar :D

2. Ne ispunjavajte ceo prostor predvisjen za senku ! Superstar clanovi koji nose superstar oci ne moiraju da brinu o tome, jer se stardoll pobrinuo za to... ali samo na ss ocima!

3. Ne idite skroz ka nosu kad stavljate ajlajner! Nekad sam to radiula, ali sada sam shvatila da ne treba. Zasto? Zato sto obicno kad zelimo da izgledamo ljuto, spustamo deo obrva kod dorena nosa dole, a onaj drugi podizemo. E slucan efekat se dobija i ovim eyelinerom, pa ga izbegavahjte.

Eto drage moje!

Samo bih pre nego sto zavrsim post htela da se zahvalim svim bloggericama koje su se zauzele za mene kod ove stvari sa hejterima... Mnogo mi znaci! Posto mi uvek sa radjujemo u harmoniji i ljubavi...


Uglavnom xD
Ali sta god  da kazemo jedna drugoj, znamo da nijedna to ne misli, i brzo se mirimo...
Volim vas sve :*

Pa, to je to!
Kako va se svidja post?
Slazete se?
Komentarisite :D

5 коментара:

  1. Анониман23.6.14. 13:21

    Ovi su saveti zaista korisni i lutka bi izgledala starsno kad bi je neko uredio kako ne treba!I bravo sto si zakljucala profil,sto bilo koga da diraju zbog necega sto je drugaciji koliko ja razumem nisu te ni nasli ali opet nije fer prema onome koga jesu!

    MilenaColl27

    ОдговориИзбриши
  2. AAA! Jesi ti normalna? Brisi to sa chata,curko jedna :O xD

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман23.6.14. 17:23

    ok mi je post ali mi nekako izgleda kao da si kopirala MSB failovi u salonu lepote.

    ОдговориИзбриши
  4. Ovaj je post vrlo koristan za dijelove lica


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши