expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 6. 2014.

Nova chat soba - Ramazan ♥

Hejj , kako ste mi?
Prvo da vam se izvinim ako bude bilo gresaka u kucanju ,
uradila sam prvi put manikir pa sada mnogo tesko kucam jer
se plasim da ne polomim nokte. xD

Nego , da predjem na post.
Danas smo dobili novu chat sobu koja je inspirisana
Ramazanom pa se tako i zove. :)
Evo kako izgleda:
♥♥♥

Evo i gde se nalazi:
Mozete je pronaci na prvoj stranici i kosta 7sd.
Da nije malo mnogo 7sd?! :/
Neverujem da cu je ikad iskoristiti. :/
Svidja mi se soba , ali cena ne.

-Da li vam se svidja soba? ♥
-Da li hocete da je iskoristite? ♥

-Komentarisite. :)



2 коментара:

  1. Preskupa je ali mi se mnogo svidja
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28.6.14. 15:51

    Izvinete sto smetam ali moze srce u godisnjak ali na svim mestima jer treba da skupim 100? :) Moje ime na stardoll-u je MinjaChic

    ОдговориИзбриши