expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 6. 2014.

Nova kolekcija trgovine WOW - Ramadan ♥

Hejjj! :)
Da ne duzim... :D

Jutros nam je stigla nova kolekcija trgovine Windows On The World (WOW). ♥
Kolekcija je inspirisana praznikom muslimanske vere , Ramazanom/Ramadanom. ♥
Ja sam vec napomenula , da ja postujem svaciju veru pa naravno postujem i
ovaj praznik. ♥ 

Dakle , evo kako izgleda slika u poruci:
Bas je u stilu Ramdana , koliko se ja razumem. :D ♥


Evo kako izgleda izlog u starplazi:
Svidja mi se sve sem ove plave fotelje/stolice. :/ ♥

Evo kako izgleda cela kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)

(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)

Kolekcija mi se inace dopada. Ali ne znam da li bih ikada "obukla"
svoju lutku takvim predmetima. Prosto ne stoje mojoj lutki. I ako
mi se mnogo dopala crna dugacka haljina , nisam je kupila , jer mi
ne stoji. :/ ♥

Postoje nekoliko dekor predmeta sc i ja sam ih zaoukvirila crvenom
bojom. ♥

Evo i dva predmeta mode za sc:
Stikle mi se ne svidjaju , torbica mi se svidja. ♥

Sve sto sam kupila je ova mala srebrna torbica za sc. 
Jednostavno sam bankrotirala. :D ♥

-Da li vam se svidja nova kolekcija? ♥
-Kupujete nesto? :)

-Komentarisite. :)





3 коментара:

  1. Анониман27.6.14. 13:46

    Meni je sve divno..
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  2. Pa kao prvo ramazan bas i nije neki praznik,vec je najvrijedniji mjesec u hidzretskoj godini(muslimanska godina).Ali dobro jer ipak ti nisi musliman.A za kolekciju hmm ima kjuut stvari a ima fuj stvari tako da nisam ni ocarana ni razocarana♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман27.6.14. 14:03

    Kolekcija je lijepaa. Ne znam za ostale, meni se svidja :D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши