expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 6. 2014.

Sephora Giveavay - Makeupi!

Hello drahe moje!

Upravo sam savrseno nalakirala nokte *0*
Plavo-srebrno-beli obbre sa sljokicama *-*

Super je :D

A sada, vasi makeupi!
Mia, Mina i Natasa, jako sma se potrudila i nadam se da vam se svidja!
Trebalo mi je mnogo zivaca, ali mislim da je dobro ispalo!

Da ne duzim, pogledajte!



Posebno mi se svidja kako sam uradila roze akeup i kako Natasi stoji siva boja!

I da, i Mina je trebalo da ima pozadinu... Ali njen makeup je najkomplikovaniji pa sam zaboravila na nju xD

Natasa je jako zelela plavi makeup, pa cu joj ga uraditi i objaviti sutra ili prekosutra.
A vi imate priliku osvojiti - jos jedan plavi makeup!

Dakle, u sledecem postu Natasa dobija svoj plavi, i jos jedna devojka (bice izvlacenje) ce takodje dobiti plavi makeup na svojoj dollie!

Pa, nadam se da ste zadovoljne!
Prijavite se!

9 коментара: