expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 6. 2014.

Ramadan ^-^

Heeejjj!
Evo mene ponovo...
Ovo je nadam se poslednja novost za danas xD
Ovako...
Kao sto smo za uskrs sakupljali jaja tako za Ramadan sakupljamo kljuceve :D
Prvi kljuc se nalazi OVDE
Kliknite na kljuc i pojavice vam se ovo:
Pojavice vam se 4 kutije :D
Da biste ih otkljucali treba da pronadjete sva cetiri kljuca ^-^
Prve tri mozemo svi da otkljucamo dok cetvrtu mogu samo SS/ROYALTY clanovi :(
Ja to nazalost nisam :(
U svakoj kutiji je neki poklon :D
Sledeci kljuc ce se pojaviti 9.7 pa 16.7 i poslednj 23.7

Poklon izgleda ovako:
(kutija je ona obicna,ogromna iz Starplaze)
 Pa mom misljenju je slatko,ali mislim da ce skupljati prasinu u mom skladistu :D


-Da li vam se svidja poklon?
-Sakupljate li kljuceve?
-Komentarisite!

2 коментара:

  1. Анониман30.6.14. 18:27

    Poslednji (23.7) izlazi bas na moj rodjendan..No ja cekam da se ono napuni do dela sa extra ss mesecom :) pa da uplatim ^^ -solaratack

    ОдговориИзбриши
  2. Kada pronađem kljuceve nece da mi se otkljuca samo mi se otkljucalo ono odjelo,a ostalo nece koji je razlog zna li tko? :/

    ОдговориИзбриши