expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 6. 2014.

Minin savetnik #4 ♥

Helloooo ♥ :)))

Sta radite? 

Da krenemo odmah na post danas je nasa tema........

'Stardollari' ♥

Stardollari su,kako ja volim da ih zovem,zlatne parice. xD One vrede dosta vise od Starkovanica (Starcoinsa). Ali stvari koje su za stardollare su mnogo skupe. :'((( Problem je sto obicni clanovi ne mogu da zaradjuju dnevne stardollare,a Superstar clanovi mogu. 

Kada odemo u postavke racuna,a zatim u 'Zaradi stardollare' - pojavi nam se ova slika :

(Kliknite da uvecate)

Znaci imamo 3 ponude: 
1.Facebook
2.Alatna traka
3.Pozovi prijatelja

1.Facebook

Ranije se ako se povezes sa Facebook-om dobijalo 10 stardollara,a sada samo 5. :'( Malo nepravedno,a? 

2. Alatna traka

Za ovo se dobija 10 stardollara.Ja sam ovo vec preuzela,a vi? :) 

3. Pozovi prijatelja

Hmm....ja ovo ne kapiram,a dobija se 50 stardollara!!!! OMG! Pa probacu verovatno nekad opet,a da li ste vi uspeli? 

I da imamo jos nacina da zaradimo stardollare: 

4. Stardoll Academy 

Radjenjem zadataka na Akademiji se dobije puno stardollara :))) 

5. 3 stardollara kada se ulogujes na stardoll ♥ xD 

Hmm...ne znam kako se ovo zove pa sam zato napisala ovako. xD Znate ono kad se ulogujete pojave vam se paketici i ima ih nekoliko i tu su starkovanice.E pa,na svakih 5 dana u tom jednom paketicu je 3 stardollara! :D 

BITAN SAVET!

Ne mozete da dobijete stardollare ako na nekom blogu upisete ime i lozinku i koliko stardollara zelite!!! Tada ce ta osoba,koja je vlasnik bloga da vam HAKUJE PROFIL!!! 
Tako da ako primate zahteve za prijateljstvo sa porukom tipa: 'Do you want free stardollars go to the site.....'
ne posecujte taj sajt i NIKAKO ne pokusavajte da dobijete  te Stardollare,jer cete ostati bez profila! 



Sta  mislite o postu? 
Imate ideju za sledeci? 
~Komentarisite/Komentirajte/Comment xD ♥


5 коментара:

  1. Ja nemogu preuzeti alatnu traku jer mi antivirus blokira da ju skinem jer kaže da je u njoj virus. :(

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман21.6.14. 18:29

    kopiran post sa msb-a kako zaraditi stardolare!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Ako pozovete prijatelja onda on to mora prihvatiti i nadoplatiti si SS članstvo da. I ti dobila 50 SD to su tako stavili jer se rijetko kad događa da si ga tvoj prijatelj uplati...

    ОдговориИзбриши
  4. Jedna mala ispravka.Ja sa sito to pokusavala da pozovem prijatelja ali dobijes 50 sd samo kad taj prijatelj kojeg pozoves postane superstar na stardollu

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман14.3.15. 20:02

    Meni nece alatna traka i ne znam sta da radim molimte mi pomozi!!!

    SuperStarLove72

    ОдговориИзбриши