expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 6. 2014.

Skriveni talenti 3#-Vectra555

Hej!!

Jako,jako mi je žao što nisam pisala,ali nisam bila kući,a imala sam
problema sa kompom.
No,sada sam tu.
Prije početka želim vas nešto zamoliti.Moj san je postati NCG,pa ako nije 
problem da glasate za mene.Hvala unaprijed.
Za današnji skriveni talent sam odabrala
.
.
.
Vectra555.

Ona nije baš popularna,ali nije toliko ni nepoznata.Naime,ona je(po meni)jako poznata
na našim prostorima.
Jedna zanimljivost o njoj,tj. njenom talentu.Njezin talent nisu kose,ni nakit već,
dobro uređen apartman i dobar stil.

Evo nešto o njoj:
-dolazi iz Hrvatske
-75. je level
-nema nikakvih nagrada(barem ja tako mislim)
-trenutačno je Non-SS

Evo njenog apartmana.Stavila sam kao gif jer bi bilo puno slika.

 
Isto tako,ima svoja dva bloga: Croatian Stardoll Blog (koji se zatvara :( ) i Vectra's Stardoll Graphics
na kojem nije aktivna.
Po blogu možete zaključiti da radi jako dobre grafike,pa posjetite
blog da vidite neke njezine grafike(klikom na ime).

Eto,nadam se da vam se sviđa.
Imate li prijedloge za slijedeći post?
Pišite u komentare.

Baj!


1 коментар: