expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 6. 2014.

(LE)FTR #1

Hello dollies!
Imam slusalice u usima i krisku lubenice u ruci i sedim za kompjuterom!
Kakav pocetak dana! :D

Do sad sam lezala i gledala Disney... :3

Ali, evo nam prvog posta nase nove reubrike FTR.
Pokazacu vam zamenu za ovu Nelly suknju:


Ona je jako lepa, ali je pomalo skupa.
Ja cu va pokazati suknju koja je, osim toga sto je malo kraca i nema ove falte, identicna!
A to je:


Zar vam ne izgledaju maltene isto? :D

Ako ste zeleli prvu Nelly suknju, a kupili ste ovu Wild Candy, sad imate problem - kako je kombinovati? Bez brige, evo outfyta:

Jako je legantan, girly i proecni. Moze se nositi i na leto. Ja sam odabrala Pretty 'n' Love trgovinu, pa su iz nje svi ostali predmeti.
Evo cena:


Ako vam se cini preskupo, zamislite da nisam napisala post i da ste kupili suknju od 16 stardolara?
U tom slucaju biste, ukoliko zelite ovaj outfyt, morali dati 48 stardolara i 169 starkovanica, ako se ne varam?

Vidite kako vam ja pomazem :D

Kako vam se svidja post?
KOMENTARISITE.

5 коментара:

  1. Ljepsa mi je suknja za sc tak da ne vrijedi ni dat 16 sd kad je skoro ista


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24.6.14. 12:23

    WOW!!Ova jaknica je presavrsena..A suknju si predivno iskombinovala sa njom..
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  3. Hm..... -.- Lepo je to,a ko ti pomogao,njega ne spominjes.... -________-"

    ОдговориИзбриши
  4. meni je ljepsa za sd suknja, ali i ova je oke
    malo su mi cudne cipele na tu kombinaciju:/

    ОдговориИзбриши