expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 6. 2014.

Dizajniranje sa Natasom # 100

100.POST? *Q*
NE MOGU DA VERUJEEEEEM! :D
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
KAD PREEEEEE!!! :D
Preterala sam sa ovim: ''AAA..'' ali ja skacem po kuci xD

Da predjemo mi na dizajn ;)
Nisam imala bas inspiracije pa sam videla jednu sliku na fb-u i mnogo su mi se svidele te naocare pa sam morala da ih dizajniram *Q*
Evo koraka:
1.KORAK
Postavite pravougaonike kao brkove ;)

2.KORAK
Od kruga i srca napravite masnicu ^-^
Ko pogodi po kojem crtanom liku je pravljen dizajn,dobija poklon ^-^
Eto :D
Da vas podsetim da necu pisati Stajlinge dok ne bude 3 komentara a sada ima te jedan :-)
I danas verovatno objavljujem kviz i ko je dobio poklon na proslom! :D
To je to!
Komentarisite!
 
 

5 коментара: