expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 6. 2014.

Dizajniranje sa Natasom # 103 - Kosa od novih delova ^-^


Heeeeej!
Kako ste mi?
Evo ja se malo pre probudila...
Na oci ne mogu da gledam koliko mi se spava....
Tako da ako nesto pogresno napisem ili tako nesto,da znate zasto.
U mom proslom postu sam objavila dve frizure i napisala da ako zelite da pokazem kako se prave da treba imati 5+ omentara.
Post je imao 11 komentara,tako da evo objanjenja kako napraviti jednostavnu kosu,brzo,lako i jeftino :D


1. KORAK
Stavite crni razdeljak i jedan braon (mozete boje koju hocete) deo kose koji je oznacen na slici.
Malo ga uvecajte jer treba da stoji samo JEDAN!

2. KORAK
Postavite oznacene delove kao na slici.

3. KORAK
Sa druge strane postavite isto kao i sa druge.
Na kraju preko onog razdeljka,stavite jos jedan,iste velicine i crne boje.

Kosa ce izgedati ovako:
Kosta samo 11SD i meni je prelepa *o*
Nadam se da vam se svidja ^-^
5+ komentara nova kosa :D
 

8 коментара: