expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 1. 2015.

Bad Girl makeup - Makeup sa Nathalie #120

Hello dollies!

Sta ima kod vas? Kako ste? :D
Ja planiram zurku koju organizujem sutra (organizujem je 7 dana ranije, al' sta ces), posto mi je 1. februara rodjendan a pravicu ga sutra! :D
Jedva cekam! Dolazi mi odeljenje i bice to noc za pamcenje xD
Posto sam vas verovatno udavila, bolje da krenemo!
Dakle, danas cu vam pokazati kako da se nasminkate ako zelite da izgledate u Rihanninom stilu, kao bad girl. Dakle, ako vas zanima, evo kako taj look izgleda na kraju:
 
Malo je tezi, napadniji, ali je jako lep, i ostre ivice senke fantasticno izgledaju iz daleka.
Pa, da pocnemo! ;)


1. Stavite maskaru.
2. Povucite crnom olovkom oko celog oka.
3. Povucite smokey eyes crnom senkom, u ostrom  obliku kao na slici.
4. Stavite roze senku na sredinu kapaka.


Sto se tice usana, samo nanesite karmin u nekoj tamnoj beri boji, a onda dodajte sjaj.

I, to je to!
Bas je jednostavno, za ne?

 Sada cu napisati jedan post vezan za roman. :)
P.S. Izvinite na neaktivnosti, ali bas nemam inspiracije. :/
15 poena

4 коментара:

  1. Make -up je fantastican identican Rijaninom.
    Imam dvoje prijatelja iz osnovne , druga i drugaricu koji su rodjeni istog dana iste godine ,1.februara .xD Jos koliko cu upoznati ljudi rodjenih tog datuma ?
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23.1.15. 18:30

    Makeup je savrsen,svida mi se.Zelim ti najnajnaajbolju zurku ikada xD

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман23.1.15. 19:40

    Super je!Mnogo mi se sviđa!Želim da ti žurka prođe lepo:-)

    ОдговориИзбриши
  4. Meni je nekako u rokerskom stilu, ali je bas cool. :)

    ОдговориИзбриши