expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 1. 2015.

Outfiti iz nove kolekcije #9

Hej Girls!

Danas nam je stigla nova kolekcija trgovine
"Apres Ski"


Na prvi pogled kolekcija je lijepa,zimska.
Ima lijepih komada odjeće a ima i onog što
mi se baš i ne sviđa no više 
je onih koje mi se sviđaju.
Ima svakakih boja što mi se sviđa i jako 
je moderna kolekcija.


1 outfit:


Haljina bi bila ljepša da je kraća ili
da je uska uz tijelo.


Koristila sam:



Ukupno: 42SD




2 outfit:


Outfit mi je savršen.


Koristila sam:




Ukupno: 62SD



Kako vam se čini kolekcija?
Dali vam se sviđa ili ne?
Zašto?
Koji vam je outfit ljepši?
Zašto?



Sljedeći post ove rubrike izlazi kada izađe nova kolekcija.


Komentirajte.


(Komentar ovog posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)




3 коментара:

  1. Анониман7.1.15. 19:24

    Pa da, kolekcija je dosta moderna ima lepih stvari ali nisu baš sve stvari idealne.Uglavnom svidja mi se zbog originalnih stvari koje cu verovatno iskoristiti ako skupim stardolara (uobicajna prica ) .Outfiti su ti lepi ali po mom misljenju lepši je drugi .Ne svidja mi se ova bela haljina , jeste da je neubicajna ali i ova zlatna traka i siroka suknja sa svim tim "urezima" deluje mi pretereno .Prvi outfit zbog haljine 8 a drugi je cista 10-ka.
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  2. Kolekcija mi se jako sviđa
    teusaaaa

    ОдговориИзбриши